La propriu adica, e facuta posta, folosita la posta, a devenit posta.

Acum nu imi amintesc foarte exact daca Udrea a declarat sau individul ala de la TNS a spus ca frunza e exclusiva pentru campania Romaniei? Pentru ca altfel, e exclusiva pana cand mai urmareste cineva pe net pe unde mai apare frunza. Ma bucur totusi ca sunt unii care urmaresc subiectul si nu contenesc sa ii atraga atentia ca frunza nu e originala, ca suntem naspa si asa mai departe. Dar ce vom face in continuare? Mai platim nu stiu cate zeci de milioane de euro pentru alt brand de tara, schimbat asa, dupa ploaie? Sau imbunatatim ce avem si mergem mai departe?

Sa va aduc aminte ca pe piticu.ro a aparut pentru prima data scandalul frunza?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

13 Responses

  1. cornelia

    Logoul acesta va face ravagii si sunt sanse mari ca turismul romanesc sa cresca usor, treptat, pe baza acestuia

    Reply
  2. Brandart

    @cornelia
    Logo-ul acesta va face aceleasi ravagii ca si altele care vor urma sa apara cu acceasi nonsalanta pe tapetul PR care defineste Romania. Din fericire peste cativa ani nimeni nu-si va mai aminti de el. Sunt sigur ca va fi imediat schimbat odata ce situatia o va permite

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.