Subtitlu: Ministerul Turismului fura imagini pentru logo-ul de tara.

Si sursa de inspiratie a celor de la minister:

Si  acum ar terbui sa-mi cer scuze pentru discutia de aseara. Eram pe motoare la AdFel si trebuiau sa inceapa proiectiile de spoturi publicitare. Am fost intrebat ce spoturi urmeaza, cum nu stiam am zis ca romanesti. Mi s-a spus, ah daca sunt romanesti sunt nasoale. Eu am incercat sa contraatac si sa zic ca si noi facem reclame misto, ca ne-am pricepe la marketing ca am sti cum sa promovam ceva. Asta pana acum, cand am vazut ca stim cum sa promovam ceva, doar  furand de la altii, inspirandu-ne de la altii cu sau fara dreptul de a face ceva in acest sens.

Drept urmare, eu nu pot sa cred ca Elena Udrea a fost inca o data pacalita de cine stie ce agentie sau de cine stie ce angajati care au stat 5 minute, au facut un brainstorming si le-a venit ideea cu frunza furand ceva de pe net; mai rau, inspirandu-se din proiectul altora dupa ce au aflat de el.

Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original.

Eu zic ca pana si un copil de 7 ani de la scoala, care a fost plimbat de parinti pe la mare si la bunici ar putea sa scoata chestii mai interesante si reprezentative pentru tara asta.

Update: Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune ca primul ar aparea pe Heatrow anul acesta. ( de aici, 2007). In schimb siteul apartine unei companii irlandeze care furnizeaza solutii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger infromation.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

133 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.