Oricat de mult a fost laudat printul celor de la Daily Cotcodac, oricat de mult se lauda ei ca au avut bani fara sa stie nevestele si oricat de mult m-ar vana Julius cu masina prin oras, dar NU.

Nu, ideea printului nu e buna pentru a aduce niste oameni pe online. Cum ar veni avem deja 5 milioane de oameni online. Altii de pe strada ii aduci cu greu inapoi. Ati facut voi cam acelasi lucru pe care l-au facut astia de la Leo cu POC Romania. Au pus niste bannere prin oras ca sa vada cati oameni dau click pe ele. Rezultatele au fost dezamagitorare, mai mult pe site au publicat rezultatele unui sondaj, nu datele de trafic.

Revenind la blog. Mai, blogul e misto pentru a se vedea online. Am citit pdf-ul, mi-au placut unul, doua articole, trei, patru, dupa care am sarit peste ele la fel cum sar peste paginile din Libertatea sau Evenimentul Zilei. Da, oare cine din aia 10.000 de potentiali oameni va pastra hartia si nu o va transforma in suport pentru muraturi sau loc de pus borcanele in camara? Mai mult decat atat oare cati isi vor aminti de site-ul ala peste timpuri?

Da, daca as avea eu banii astora de aruncat pe geam, as lua bannerul publicitar de la Romana, ala cu Vodafone si as scrie simplu: piticu.ro, apoi as urmari impactul.

Totusi au si o parte buna: pdf-ul se citeste bine de pe laptop, incape articolul intr-un singur ecran.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. blogatoru

    da total de acord…can unii lasa printu si vin in online…..ei fac invers…este un pas inapoi..nu-i vad rostu…poate l-au facut doar asa pentru prestigiu, nu stiu.

    Reply
  2. Winston Smith

    a fost o simpla scamatorie publicitara cu HP, nu intra nimeni pe print pe bune…

    Reply
  3. Groparu

    Nush ce sa zic… om vedea! Depinde cat de smart este Julica la pasul urmator si cum gestioneaza managementul administrativ, ca sa zic asa.

    Reply
  4. silverwolf

    Mie unul mi-a placut ce PR si-a facut HP cu ocazia asta. Au pus un blog in print. Departe de a face din asta o aparitie periodica, tu scrii despre asta, noi citim, lumea aude si misiunea e indeplinita, fara efort. Pentru ca textele sunt doar o selectie a ceea ce s-a mai scris pana acum pe blog, cu rolul de a ii atrage pe cei care nu citisera pana acum, mai mult decat de a fideliza publicul curent.

    Zic si eu.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.