home to blog 97% …

97% …

se zice ca 97% dintre posesorii de ING card dorm mai bine.
De asemenea si 97% dintre femeile care au consumat Activia timp de 14 zile au cunoscut o imbunatatire a starii generale si a ritmului intestinal lent.

Drept urmare, de ce 97% ? Care e ideea de marketing? De ce nu 98? De ce nu 92% cum se lauda Cosmote … sau orice alta cifra? 🙂
Pana si providerii de internet se lauda in contracte cu uptime-uri variate, majoritatea promit 95% uptime.

9 thoughts on “97% …

  1. In concluzie toti posesorii de card ING mananca Activia si de aici procentele identice. Cele trei procente ramase reprezinta posesorii respectiv consumatorii de Activia si card ING care nu sunt sanatosi 🙂

  2. 97% este un prag psihologic… Este posibil sa se fi facut niste studii pe tema asta si sa constate ca 97% are un impact mult mai bun decat 95% care suna prea… matematic exact, prea tipic… 100% in nici un caz nu merge…
    Asa cum a spus cineva mai sus, 95% e prea mic, 100% e incredibil si au ales jumatatea…

  3. Cum o dam…nu e bine…Dar daca facem o campanie cu 6 din 49 % spargem tot. Ce vanzare nene……..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.