se zice ca 97% dintre posesorii de ING card dorm mai bine.
De asemenea si 97% dintre femeile care au consumat Activia timp de 14 zile au cunoscut o imbunatatire a starii generale si a ritmului intestinal lent.
Drept urmare, de ce 97% ? Care e ideea de marketing? De ce nu 98? De ce nu 92% cum se lauda Cosmote … sau orice alta cifra? 🙂
Pana si providerii de internet se lauda in contracte cu uptime-uri variate, majoritatea promit 95% uptime.
pai 95 e prea mic, 100 e imposibil, asa ca au ales jumatatea.
e o chestie de imagine cred, e un prag psihologic, e mai mult decat ofera altii
Cosmote se lauda anu` trecut cu 92% acoperire.
http://youtube.com/watch?v=cb7sMKIypzI
De Craciunul asta s-a laudat cu 97%.
http://youtube.com/watch?v=6bkPL_JW7VQ
Acum in presa se zice ca au 98%.
Nu e marketing in cazul lor. Parerea mea.
E rezonabil , decat companiile de hosting cu 99.8% uptime.
ca e 7 numarul magic, d`aia 😛
sau poate sunt inventate. In how I met your mother, de exemplu, barney inventeaza tot felul de statistici, si toate sunt cu 83%.
In concluzie toti posesorii de card ING mananca Activia si de aici procentele identice. Cele trei procente ramase reprezinta posesorii respectiv consumatorii de Activia si card ING care nu sunt sanatosi 🙂
97% este un prag psihologic… Este posibil sa se fi facut niste studii pe tema asta si sa constate ca 97% are un impact mult mai bun decat 95% care suna prea… matematic exact, prea tipic… 100% in nici un caz nu merge…
Asa cum a spus cineva mai sus, 95% e prea mic, 100% e incredibil si au ales jumatatea…
Cum o dam…nu e bine…Dar daca facem o campanie cu 6 din 49 % spargem tot. Ce vanzare nene……..