Toata lumea il injura, el intelege si accepta, iar asta nu va fi un articol publicitar.

Videanu are dreptate, iar partea buna e ca duce mai departe treaba lui Basescu cu orasul asta. Imi amintesc in ’95 cand am fost la Otopeni prin Bucuresti. In Militari la 9 dimineata se circula bara la bara, cu plecare de pe loc si oprire in 10 – 20 de metri. La Crangasi era circulatia deviata pentru ca se lucra la iesirea de metrou pentru linia 41, drept urmare se pierdea timp si combustibil. Va amintiti? Lucrari la fel ca acum, trafic la fel ca acum si atunci era 1995.

Pana una alta Bucurestiul s-a tot dezvoltat, cladiri noi, masini noi, autobuze noi si asa mai departe. Nimic nu sta in urma, nimic nu incomodeaza pe nimeni, totul merge mai departe. In schimb, anumite chestii trebuie imbunatatite. Anul asta a venit vremea strazilor. Va amintiti cum erau tramvaiele inainte de linia 41?  Erau niste linii pe strada cu gropi cu denivelari cu macaze ce se blocau si curent electric ce se intrerupea.

Faptul ca Videanu a pornit vreo 100 de santiere pe strazile din Bucuresti in acelasi timp n-a fost un lucru bun. Dar a fost mai bun decat nimic, sau a fost mai bun decat sa stai sa injuri gropile din restul orasului atat timp cat doar o strada se asfalta. In alta ordine de idei cand se termina de asfaltat si ultima strada se acopereau de gropi celelalte. Eu sunt placut impresionat de ce a iesit din Mosilor intr-un timp atat de scurt. Adica se simte altfel, pe linia de tramvai sau pe strada. Arata altfel, cu tot cu copacii aia taiati de acolo.

Cu putin noroc vom avea anul asta niste artere de circulatie pe care se va putea merge lin, nu spun repede, nu zic ca nu vor fi blocaje, nu zic ca scapam de traficul asta, pentru ca strazile nu se maresc ca n-au unde. Spun insa ca vom merge mai putin cu masina in service-uri si  nu vom fi stropiti la fiecare ploaie de disperatii care sar cu viteza in santuri.

Singurul avantaj al intregii campanii de asflatare in Bucuresti e ca presa e cu ochii pe ei. Filmeaza zi si noapte muncitori care stau, firme care isi fac sau nu isi fac datoria la timp. De asta pasajul de la Obor eu il vad construit si zona descongestionata in vreo 3 luni, iar peste putin timp sa circule si tramvaiul pe acolo.
In alta ordine de idei, daca nu se faceau lucrarile astea acum … se faceau atunci cand? Carpeam cate putin cate putin de fiecare data? Riscam sa ne creasca iarba pe mijlocul strazii, sau la fiecare ploaie sa mai apara cate o crapatura sau sa sara asflat din strada?

Eu cred ca Videanu a demonstrat ca vorba aia cu “las-o asa ca merge” nu isi mai are sens aici si acum. Pacat insa ca nu sta langa muncitori sa dea cu biciul amenzilor catre firmele de asflatare atunci cand treaba nu iese. Pe langa asta ar trebui sa multumeasca presei pentru ca din cauza lor treaba se termina inainte de timp.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

12 Responses

  1. 2nash

    Nu pot sa nu fiu carcotas si sa nu ma gandesc la semafoare sincronizate. Dar in mare e corect ce spui desi nu stiu cat de mult a vrut el sa arate ca nu-si mai are rost treaba cu “las-o asa ca merge” pe cat de mult l-au impins altii de la spate. Printre care si presa.

    Reply
  2. ciprianv

    “Eu sunt placut impresionat de ce a iesit din Mosilor intr-un timp atat de scurt”

    Mosule, aici te inseli. Lucrarile la linia lu’ 21, care includeau si Calea Mosilor au durat al dracului de mult. Aveau termen sa le termine primavara trecuta, si de-abia le-au terminat in toamna. Circulatie ingreunata, nervi. Pentru ca unii ca Videanu s-au calicit sa se arunce la mai multe contracte/lucrari simultan, in loc sa le faca pe rand repede si bine.

    Mosilor, intr-adevar arata bine acum, dar asta a avut un pret pe care si noi l-am platit, ca eu cel putin trebuia sa plec cu 2 ore mai devreme ca sa ajung pe la universitate

    Reply
  3. dragos

    Pacat insa ca nu sta langa muncitori sa dea cu biciul amenzilor catre firmele de asflatare atunci cand treaba nu iese. — ete na, tu ai sta sa dai suturi daca ai fi in locul lui? sa lucrezi cu muncitori care au 0-12 clase este o treaba a dracului de grea. d-apai sa ii mai si faci sa munceasca

    Reply
  4. ipo

    Mda… Nu pot sa nu ma gandesc la nesimtirea cu care a ignorat tot scandalul cu bordurile inutile! Si faptul ca primaria capitalei n-a facut 1 loc de parcare in centru. Uite asta era o solutie pentru trafic: fa frate parcari etajate sau subterane si da amenzi celor care dupa aia blocheaza banda 1 parcand ilegal.
    Daca ma-ntrebi pe mine de Videanu… pas. La vara sa vina altul.

    Reply
  5. piticu

    zicea cineva venit din europa ca a ramas socat cand a vazut ca la noi inca se sapa cu tarnacopul si ca se sudeaza cu aparatul de sudura in loc de ceva tehnologic …

    Reply
  6. alexandru savu

    Dacă tu ai impresia că e ceva de capul lui Videanu te înșeli amarnic.

    Stai că vezi tu când o să începi să circuli mai mult cu mașina la ore de vărf…câtă dreptate are Videanu 😉

    Reply
  7. Bog

    “Toata lumea il injura, el intelege si accepta, iar asta nu va fi un articol publicitar.

    Videanu are dreptate, iar partea buna e ca duce mai departe treaba lui Basescu cu orasul asta”

    Sa inteleg ca nu te-ai lasat de pupincurism?

    Reply
  8. piticu

    bog iti recomand atunci sa traiesti intr-un bucuresti plin de gropi, unde gunoiul se ia cand se apuca si unde te mananca cainii vagabonzi.

    De asemenea ar fi bine sa iti cumperi paine si mancare de la tonetele alea aflate in rulote.

    Reply
  9. asdf

    Nu ştiu dacă ţine de videanu sau de primarul de sector, dar pot spune cum s-a făcut asfaltarea pe strada mea.
    Anterior asfaltării: aproximativ 3 gropiţe în peste 1km de stradă
    Operaţiunea asflatarea: raşchetat tot asfaltul, praf, zgomot, nebunie, tot tacâmu pentru 2 luni de zile; pe strada altminteri plină de maşini atât pe trotuare cât şi jos de trotuar nu s-a mai putut parca. Borduri schimbate în totalitate, după ce acum 2 ani mai fuseseră schimbate o dată.
    Post asfaltare: o porţiune cu denivelări, gurile de canal sub nivelul asfaltului, intersecţiile cu alte străzi la nivele diferite.
    Să nu mai zic că la nici 1 lună după terminarea lucrărilor s-au apucat de la nuştiu-ce regie să spargă iar carosabilul ca să treacă ţevi.
    Aproape era să uit şi de şanţurile de la NetCity care încă pot fi întâlnite pe străzi şi trotuare.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.