Nu am rabdare sa comentez mai multe despre magnifica campanie #anticlick. E ok, nu zic nu. Si nu vreau sa comentez pe larg pentru ca asta  inseamna sa dau o lectie care nu va fi invatata. Si e oarecum o munca in zadar, pe care oricum eu o fac in fiecare zi, dar unde intervine la un moment dat capra vecinului care trebuie sa moara. Of! Am fost relativ ambiguu. Voi detalia eu mai tarziu putin.

Pana una alta, mi-era dor de anuntul asta pe Facebook.

breaking

Si pana sa moara multi oameni si pana sa vina #anticlick sa zica ca sunt rautacios si ca nu ii sustin, genul asta de mesaj a strans in 6 minute  1922 de click-uri. Ceea ce inseamna ca romanii, oricat de destepti ar fi ei consuma genul asta de lucruri.

Aha, vedeti in poza de mai sus ca nu pot comenta? Asta pentru ca sunt banat. Dar like-ul meu se contorizeaza.

Cat despre #anticlick, voi mai scrie. Pentru ca povestea nu e atat de simpla.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

2 Responses

  1. nwradu

    Câtă vreme site-urile străine se pot descurca fără astfel de titluri, înseamnă că s-ar putea și la noi.

    Te înțeleg că ești anti-anti, dar nu înseamnă că acele titluri sunt ok.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.