Heineken a facut un experiment alaturi de Armin van Buuren. Si anume au vrut sa vada daca un DJ bun iti aduce incasari mai mici in club sau nu.  Drept urmare au incercat doua seri la rand sa urmareasca numarul de vanzari ale bauturii pana la o anumita ora. Intai fara DJ, apoi fara un DJ anuntat. Armin avea o gluga pe cap ca sa nu poata fi recunoscut de catre oameni. Iar dupa ora doua, cand vanzarile s-au comparat si-a declinat si identitatea.

 

Cu alte cuvinte, daca aveti un club vedeti ce trebuie sa alegeti. Daca nu aveti nici un DJ, aveti ceva sanse sa imbatati oamenii si sa faceti un ban sau ceva, dar clubul se va goli relativ repede. Daca aveti un DJ sau vreo seara speciala poate nu vindeti atat de mult, dar oamenii vor veni. Si plus, va exista intrare, nu?

Via Mashable

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

One Response

  1. X-PAK

    pai da bre, dar daca in prima seara au plecat la 2:30 si s-au dat 1000 iar in a doua seara s-au dat 600 pana la 2 iar armin sta pana la 6… plus intrare. win win club

    eu asta aveam in cap, in afacerea asta djul este cel care “face” consumatia.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.