Weekend-ul asta am avut un Prius pe mana, spun am avut ca dimineata ma duc si-l duc inapoi. Masina e misto, multa lume zice ca arata cam din topor ca se poate lucra la design. Imi place ca luneta e impartita in doua, asta inseamna ca nu vezi farurile aluia din spate, nu te orbesc, partea proasta e ca risti sa nu le vezi deloc. Tot din cauza asta trebuie sa fii mai atent la parcarea cu spatele. Are retrovizoare mici, poate prea mici pentru lungimea masinii.

Imi place ca motorul pe benzina se opreste la stop. Imi place ca pleaca pe motor electric pana la 20 la ora in demaraj normal, iar abia apoi intra benzina. Consuma acceptabil, desi cineva a zis ca 5 la suta e mult pentru un motor hibrid. Imi place ca are kilometraj electronic, asta te ajuta sa mergi fara detector de radar, dar nu-mi place ca daca aprinzi farurile ii scade intensitatea luminii.

Am facut aproape 1.000 de kilometri si am consumat benzina cat un plin, asta e bine. Farurile se vad bine, desi la trecerea de la faza scurta la cea lunga se stinge becul pentru o clipa. Pentru ca are aproape acelasi rulaj cu masina mea, as putea sa o compar cu aceasta, insa ar trebui sa fiu rautacios si sa scriu ca my other car is a Kia Cee’d 🙂

Confortul nu e stralucit, scaunele nu sunt deloc confortabile pentru drum lung, ma doare cotul drept de la cotiera. In schimb are pilot automat (iar eu n-am stiut sa-l folosesc). Sta bine pe strada, iar cauciucurile R16 ajuta asta.
In schimb are un aer conditionat care baga rece din secunda 2, pentru ca e actionat electric. Luneta (nu am inteles cum) nu se uda la ploaie, iar stergatoarele isi fac treaba intr-un mod stralucit. Fiind masina ecologica, nu are scrumiera sau bricheta, dar are 2 prize de 12 volti si 2 suporti de pahare misto. Are cd/mp3 si mufa auxiliara pentru iPod, geamuri electrice si un portbagaj incapator. Nu de alta dar ma plimb cu 2 roti in portbagaj, nu stiu de unde sau de ce ramase acolo 😉

Cred ca toate celelalte le-am spus in video, dar mai trebuie sa adaug ca atrage priviri cometarii si intrebari. M-a oprit politia de mai multe ori in trafic sa ma intrebe ce masina e, cu ce combustibil merge si cum functioneaza, detalii tehnice. Mai mult, iese in evidenta pentru simplul motiv ca nu se aude, sau asta poate fi si un lucru rau, atunci cand pietonul sau celalalt conducator auto nu te aude (obisnuit fiind cu motorul zgomotos).
Chiar daca eu as recomanda masina asta femeilor pentru ca are cutie automata, nu e usor de condus, trebuie multa indemanare, atentie si anticipare a urmatoarei miscari. Mie mi s-a parut mult mai obositoare decat masina mea.

About Toyota Prius

Vezi mai multe video din auto-moto

trilulilu

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

12 Responses

  1. psaico

    ca idee m-am uitat doar la filmulet, am inteles destule de acolo si pot spune ca nu mai are rost sa citesc ce ai scris 🙂 interesanta masina ..
    P.S. 28 grade ? la ce ora a fost filmarea ? 😐

    Reply
  2. 18 centimetri

    bai, ma lasati cu petarda asta numita ecologie?

    PS piticule, pai daca ar fi facut masina si comoda si ca lumea pe interior si nu stiu cum, pai o duceau la pretul unui BMW, conditie in care trebuia sa fii handicapat sa o cumperi. asa tre sa fii doar fraier 🙂

    Reply
  3. Dan

    Nu vad diferenta la AC intre a fi actionat electric sau mecanic prin fulie si curea, de ce baga rece mai repede fiind actionat electric?
    Pana la urma cuplajul intre fulie si compresor tot electric se face si la AC-ul clasic.

    Reply
  4. cel mai tare din parcare

    Rolul lui Toyota Prius este de a fi o masina de oras, adica plimbari pe ici pe colo, nu sa circuli la drum lung. Pentru oras este o masina destul de reusita datorita motorului electric.

    @FuckYouTovarasi, ai fost cu un Golf 5 sa vezi cum te simti la bord? Sa vezi ce bine se tine la drum, cum ia gropile? Si eu sunt fan Ceed, mi-as lua masina, dar as alege Ceed in loc de GOlf 5 doar datorita pretului mai mic la Ceed.

    @Piticule, nu mai retin tu ai Ceed Diesel nu-i asa? Cum de e asa mare pretul intre diesel si benzina, din cate am inteles trece peste 1000 de euro dif intre diesel si benzina.

    Reply
  5. alleks

    Aha, te-am văzut, nu purtai centura!
    Apropo, cum poţi lua maşina pentru drive-test pe o perioadă mai lungă de o zi şi fără un reprezentant în dreapta? Eu până acum n-am întâlnit decât cazuri în care primeai maşina câteva ore, în dreapta având neapărat pe cineva de la reprezentanţă.

    Reply
  6. Piticu21

    parcarea, eu nu stiu sa fie diferenta prea mare cu ocazia asta, diferenta e data de dotari la cee’d

    Alleks nu poti 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.