Am intalnit-o intai afara, anul trecut la IFA. Am zis atunci ca e doar o intamplare si ca e data de calitatea jurnalistului participant la eveniment. Faptul ca jurnalistul s-a dus la un eveniment, iar pe siteul sau a dat copy paste un comunicat de presa, ilustrat cu o poza a unei agentii.

 

Dar vad ca asta se intampla si la noi. Si raman cu aceeasi intrebare. De ce te duci la un eveniment, in calitate de jurnalist / blogger / whatever, iar a final in loc sa scrii ce ai vazut si ce ai intalnit acolo, trantesti un comunicat de presa sec. Dar mai ales, nu numai ca sec, ci plin de greseli sau aberatii care n-au nici o legatura cu subiectul.

C’mon, e chiar atat de greu de scris, de apasat niste taste? Sau acestea sunt doar pentru Facebook? Acolo e usor de tastat nu?

 

Nu de alta, dar zilele astea am urmarit intamplator doua conferinte la care am vazut o sumedenie de jurnalisti participanti. In urma lor, toata lumea, inclusiv cei participanti acolo au luat copy/paste stirea de pe Mediafax, respectiv Agerpress. Aha, fraier a fost ala care a scris-o nu?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

3 Responses

  1. Adrian BoiogluA

    Esti constient ca postul asta e o mare dovada de ipocrizie, nu?

    Pe realitatea.net stirile sunt preluate de pe Mediafax sau ziare locale, in conditiile in care aveti corespondenti in toate judetele tarii care vin cu informatii mai rapid si cu informatii corecte si complete.

    Poate ca trebuie sa incepi “curatenia” cu barna din propriul ochi.

    Reply
  2. Dito

    daca era disponibila varianta usoara cu copy-paste de ce sa stea ei sa scrie cand este doar un articol care va trece in arhiva in secunda 2 de la publicare 🙂 pentru salariu, dar poate simteau nevoia unei stimulari in plus fata de salariu pentru a pune sentiment si a descrie in cuvintele lor experienta petrecuta acolo..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.