Daca nu sunteti in domeniu, v-ati putea intreba ce naiba mai e si asta, scoala de vara de comert electronic. In schimb daca va uitati pe internet si la cifrele de acolo, veti putea vedea ca sunt anumite magazine online care apar si care trebuie sa apara, sa existe si sa faca profit. Ah, cum sa faci profit avand un magazin online? Primul raspuns este sa existi, al doilea raspuns este sa vii la scoala aceasta.

Si v-as da un singur exemplu personal: cauciucurile de vara mi le-am cumparat exclusiv pe internet. Am gasit un site, am plasat comanda, am platit ce-i drept prin transfer bancar, au plecat cauciucurile spre mine, a doua zi le aveam pe masina. Si cauciucurile au venit de la Iasi. E atat de simplu. Nu m-am dus sa strabat jumatate de oras, nu m-am dus sa ma chinui sa caut cincizeci de mii de magazine, sa ma uit la modele si asa mai departe. A durat fix cinci minute, cu tot cu plata si telefon, din fata calculatorului. Doua minute a durat pentru curier sa imi dea cauciucurile. Deci sa zicem tot procesul asta de cumparare m-a costat sapte minute din viata. O fi rau?

Scoala de Vara GPeC este un eveniment de 5 zile constand in cursuri de comert electronic, consultanta avizata si networking cu specialistii din online, organizat in cadrul Galei Premiilor eCommerce (GPeC) – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.

Potrivit organizatorilor, editia de anul acesta vine cu o lista impresionanta de traineri – nume sonore din piata de comert electronic, marketing si vanzari: Andy Szekely (BootCamp University), Iulian Padurariu (The Marks), Cristian Pena & Alexandru Lapusan (Zitec), Liviu Taloi (ECOMpedia), Ionut Munteanu (WebDigital), Marius Pahomi (Conversion), Valentin Radu (Marketizator.com), Cosmin Negrescu (SEOmonitor), Gian Sharp (Cargus), Alin Gherman (DPD Romania), Mihai Paun (Ascend NetSolutions), iar lista nu se incheie aici.

In fiecare din zilele de 29, 30, 31 august si 1 septembrie, de dimineata pana la pranz, se desfasoara workshop-uri pe subiecte de maxima importanta pentru oricine activeaza in piata de comert electronic: Tehnici de persuasiune in vanzari, Gamification in e-commerce, Platforme de e-commerce (Magento), Google Analytics, SEM, Marketing Online, Optimizarea conversiilor, SEO, Mobile Commerce, Logistica si Curierat.

Detalii despre inscriere si despre de ce trebuie sa fiti acolo daca aveti un magazin online gasiti pe pagina lor.

 

Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, ZumziCu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, HostwaySilkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale
Parteneri media:
AvocatNetPaginaDeMedia.ro, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise
Bloguri partenere: Chinezu, Cristi Dorombach, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.