Aseara la digicafe s-a discutat despre masini, despre siteuri de masini si despre cum  merge afacerea de vanzari de auto pe internet.

Concluziile au fost ca bugetele de marketing pentru piata auto s-au prabusit, astfel incat dealerii si importatorii abia isi permit sa sustina un showroom, dar sa il si promoveze.
Celelate discutii s-au desfasurat pe ideea ca online-ul este un mijloc foarte bun de promovare, dar importatorii sunt foarte inceti si reticenti in ceea ce priveste internetul.

Discutiile s-au prelungit dupa cu baietii de la Promotor in cum trebuie sa fie o masina, cum trebuie sa fie un site auto, ce sa le oferim dealerilor, dar si cum se pot promova pe aici.

Si daca tot am vorbit de promotor, sa vedem clipul zilei de la ei, o femeie la volan care … whoaaa ce misto face de politisti.



About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

5 Responses

  1. LZ

    Chiar asa: incotro?! Stau cu tigara in mana, cafeaua in ceasca si intrebarile in minte. Nici macar primavara nu ma dumireste. Promotor!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.