Intre  Tineretului si Timpuri Noi, cei de la sectorul 4 au mutat o trecere de pietoni cu douazeci de metri mai inspre Tineretului. Logica mutarii acelei treceri de pietoni e ciudata. Toata lumea stia de ea, se opreau masinile atunci cand traversau pietonii, iar acestia puteau fi observati cu usurinta de soferi.

Drept urmare, ca sa distruga 10 locuri de parcare, oficialii de la sectorul 4  au mutat trecerea de pietoni ca sa poata ridica astfel masinile. Adica de ce sa nu ai o distanta de 100 de metri, inainte si dupa trecerea de pietoni unde sa poti ridica masinile si astfel sa faci o shpaga fara sa muncesti nimic. Ceea ce s-a intamplat si astazi.

 

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. Cristian

    Am stat 4 ani in bloc cu tine si stiu perfect zona, am parcat mereu pe Sincai, legal, intre indicatoare.
    Ca si pieton, venind din stanga pe la vechea trecere, era oribil, era imediat dupa iesirea din curba si masinile nu incetineau sa te lase sa treci. Mutarea trecerii mi se pare de bun augur si din ce vad din filmare numarul de locuri de parcare se compenseaza automat pt ca au sters-o pe cea veche.
    In ceea ce priveste ridicarea masinilor, nu comentez, e loc de abuzuri peste tot. Insa eu imi verific masina zilnic chiar daca nu o misc din loc o saptamana, consider ca asa trebuie sa faca toti. Si e intr-o parcare legala, marcata, in sectorul 2, unde oricum nu se mai ridica masini.

    Reply
  2. Cata

    Masinile se ridicau si inainte sa mute trecerea aia (locuiesc chiar acolo), chiar mai rau ca acum. Au mutat-o pentru ca era prea aproape de curba dinspre Timpuri Noi si toti marletii de soferi care o calcau pe acolo nu mai aveau timp sa vada si trecerea de pietoni. Dupa vreo 2-3 pietoni accidentati pe trecere, s-au gandit sa o mute. S-au pierdut cateva locuri de parcare ce-i drept, dar vad ca nu sufera nimeni prea tare.

    Reply
    • Serviciul de presa

      În legătură cu articolul ”Mârlănia lui Piedone – au mutat trecerea de pietoni ca să ridice mașini”, postat de dvs. pe blogul http://www.piticu.ro, vă precizăm următoarele:
       Potrivit Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice (Anexa 1):
      Art. 6:
      alin (2) Staţiile mijloacelor de transport public de persoane, inclusiv locurile de aşteptare a clienţilor pentru transportul în regim de taxi, se stabilesc de către autorităţile administraţiei publice locale, cu avizul poliţiei rutiere.

      alin(4) Administratorul drumului public este obligat să delimiteze staţiile mijloacelor de transport public de persoane care nu sunt prevăzute cu alveole, prin aplicarea marcajului „Staţie autobuz, troleibuz”.

      alin(6) Staţiile mijloacelor de transport public de persoane situate în apropierea intersecţiilor, se amenajează la cel puţin 50 m înainte sau după acestea.

       În București, acest administrator este Administrația Străzilor București
      (ASB), aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București. Printre obiectivele de activitate ale acesteia se înscrie și administrarea circulației în Capitală prin Serviciul de Sistematizare și Urmărire Reglementări Circulație, în care se stipulează că ASB:”primeşte, verifică şi supune spre aprobare structurilor de specialitate ale PMB, solicitările pentru modificările circulaţiei rutiere şi sesizările privind lucrările de reglementare şi sistematizare a circulaţiei rutiere”.

      Reply
  3. Serviciul de Presa

    În legătură cu articolul ”Mârlănia lui Piedone – au mutat trecerea de pietoni ca să ridice mașini”, postat de dvs. pe blogul http://www.piticu.ro, vă precizăm următoarele:
     Potrivit Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice (Anexa 1):
    Art. 6:
    alin (2) Staţiile mijloacelor de transport public de persoane, inclusiv locurile de aşteptare a clienţilor pentru transportul în regim de taxi, se stabilesc de către autorităţile administraţiei publice locale, cu avizul poliţiei rutiere.

    alin(4) Administratorul drumului public este obligat să delimiteze staţiile mijloacelor de transport public de persoane care nu sunt prevăzute cu alveole, prin aplicarea marcajului „Staţie autobuz, troleibuz”.

    alin(6) Staţiile mijloacelor de transport public de persoane situate în apropierea intersecţiilor, se amenajează la cel puţin 50 m înainte sau după acestea.

     În București, acest administrator este Administrația Străzilor București
    (ASB), aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București. Printre obiectivele de activitate ale acesteia se înscrie și administrarea circulației în Capitală prin Serviciul de Sistematizare și Urmărire Reglementări Circulație, în care se stipulează că ASB:”primeşte, verifică şi supune spre aprobare structurilor de specialitate ale PMB, solicitările pentru modificările circulaţiei rutiere şi sesizările privind lucrările de reglementare şi sistematizare a circulaţiei rutiere”.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.