Stiu ca e un titlu stupid si cretin, dar si campania face acelasi buzz. Pornita la inceputul lunii undeva in afara, campania asta s-a desfasurat online, in principiu pe facebook prin mesaje catre fete care erau invitate sa spuna unde le place. Iar mesajele nu s-au lasat asteptate prea mult.

Bottom line-ul ar fi asta:

In lume, la fiecare 3 minute o femeie este diagnosticata cu cancer la san si la 14 minute o femeie moare din cauza acestei boli, iar voua va arde de glume proaste cu “Imi place pe…”

Campania asta a ajuns in final si la noi, umpland facebook-ul fetelor astazi. Despre asta a mai scris si Criserb, avand si o reactie de la o fata.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

9 Responses

  1. sorin

    Teoria este asa…Fetelor le place, din cate am sesizat cam peste tot…si pentru asta trebuie sa previna cancerul la san…

    Reply
  2. cineva

    tipic femeiesc, in loc sa faca ceva productiv, ele lanseaza campanii idioate pentru a atrage atentia BARBATILOR despre problema lor. Sunt convins ca nu o sa apara astfel de campanii lansate de barbati despre problemele lor specifice, si chiar daca apar, nu cred ca o sa aiba asa multi adepti. Pana atunci, grupul “Don’t say <>” de pe fb 😀 http://www.facebook.com/pages/Dont-say-I-like-it-on/137150333000919

    Reply
  3. Ana

    Mie mi se pare ok, e doar un gest! Poate altii nu cred in D-zeu ca sa se roage asa ca atrag atentia unei persoane reale astfel. Pentru ca lumea intreaba: cum? de ce? care-i faza? etc. si astfel se vorbeste din ce in ce mai mult despre cancerul la san.
    Si tot astfel, e un succes daca macar o fata/femeie se duce la un consult! De ce trebuie sa luati orice initiativa drept esec sau… gluma proasta?

    Reply
  4. Constantin

    Sa va arat o campanie buna apropos de asta, portrete ale femeilor care au supravietuit cancerului la sân cu sacrificiile de rigoare. Si matusei mele as fi vrut sa-i fac niste poze acum cateva zile, dar mi-era teama ca n-o sa vrea. La noi este un subiect delicat, iar un David Jay (fotograful) am gasi mai greu.
    http://www.oitzarisme.ro/index.php/2008/10/20/david-jay-the-scar-project/
    Este o campanie in derulare si puteti sa va “imprieteniti” si pe Facebook
    http://www.facebook.com/pages/The-SCAR-Project/255064983743

    Reply
  5. doctorul

    luna octombrie este declarată la nivel internațional drept “Luna conştientizării cancerului de sîn – Breast Cancer Awareness Month”, iar astfel de evenimente, mai mult sau mai puțin inspirate, au loc peste tot în lume; au fost cel puțin două astfel de evenimente organizate şi la noi în țară:
    1. un eveniment de iluminare a unei clădiri simbol:
    http://desprecancer.com/2010/10/01/parlamentul-vazut-in-roz.html
    2. un cros pentru strîngere de fonduri:
    http://desprecancer.com/2010/10/10/constela%C8%9Bia-din-parc.html
    Cele bune

    Reply
    • Lavinia

      Ok, luna octombrie… dar acum, in februarie, ce “eveniment” se mai petrece de toate femeile se intrec in a declara pe wall cat sunt de alcooliste (chipurile “pentru a sensibiliza barbatii”) ? Acum sincer… ce creier de gaina s-a gandit ca un barbat, o sa cuantifice toate statusurile prietenelor sale de pe facebook, o sa le centralizeze, o sa faca un pie-chart pentru a vedea ponderea alcoolistelor pe nume de bauturi ca mai apoi sa i se reveleze: <>
      Doi la mana – si partea extrem de trista – muierile chia cred ca prin “joculetul” lor vor ajuta cumva. Care este insa realitatea? Odata scris statusul si apasat butonul “post” discutia deviaza inevitabil in directia “Ce-ai, fata? Iar ai baut???” si de aici se lanseaza diverse glumite de prost gust si hohote de ras… Deci, intrebare ramane: Cum sa faci misto pe baza unui subiect atat de delicat?

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.