Marian, un prieten foarte destept si foarte misto a facut un experiment. Anume asta:

 

Ce ziceti? A primit vreun raspuns? De fapt, a citit cineva din agentiile mai sus mentionate plicul ala? S-au interesat? Sunt si eu curios.

Nu o sa ii dau link, astept sa imi zica cineva ca l-a descoperit.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

14 Responses

  1. BTO

    Salut. Am primit eu scrisoarea. M-am amuzat și am lasat-o deoparte. Joculețul propus, oricât de frumos ar suna în teorie, e un pic cam complicat. Dacă Marian Ionescu încearcă să se comunice agențiilor ar trebui să respecte una dintre regulile de bază ale comunicării: cu cât îi ceri unui consumator să facă mai multe cu atât iți cresc șansele să îl pierzi pe drum.

    Reply
    • Marius Hogas

      Salut Piticu, felicitari pentru titlul foarte inteligent al acestui post “Hai sa vedem cum agentiile ignora oamenii buni” ca sa vad si explicatia dl BTO care printr-un comentariu ceva mai elevat si politicos spune de fapt “N-am timp de d-astea” sau ceva mai frumos “N-am nici un job disponibil”. In contextul asta nu sunteti un consumator ci un angajator, mesajul in sine nu era neaparat jocul ci faptul ca un om indraznet si creativ isi doreste sa lucreze in agentia dvs. si poate ca ar fi meritat felicitari pentru initiativa in loc de critica, nu credeti? Asta e.. asa cum si titlul postului spune (repet, foarte inteligent), incep sa ma conving de asa zisi “boshi” ignoranti (specific faptul ca nu generalizez, nu toti sunt asa ci o mare parte 😀 ). Nu vreau sa starnesc discutii, e parerea mea sincera si atat.

      Reply
  2. Ciprian

    Eu zic ca e SPAM. Nu a vrut sa se angajeze la X sau Y si sa faca o scrisoare de intentie personalizata, ci a lansat, sub forma de joc, un spam catre toate, ca poate raspunde cineva.

    Reply
    • Cris Mary

      Din câte știu spam-ul este o forma electronica, cel mult cred ca puteai ridica teoria unei scrisori în lanț(ca pe vremuri)din care Marian avea de câștigat 18 vizitatori pe blog de la 18 agenții,interesant ‘spam’…

      Reply
  3. sorin

    S-a pierdut esenta jocului. Marian a vrut sa arate ca se poate, ca inca mai exista creativitate si dorinta de munca. Personal, ma asteptam ca agentiile sa nu dea curs jocului, dar merita un feedback si un raspuns…macar pentru munca depusa…

    Reply
  4. Wideblog

    Nu esti obiectiv – Marian e prietenul tau, asa ca nu ai cum sa-l consideri altfel decat destept. Chestia cu descoperitul e slabuta – ii gasim linkul pe pagina de profil Youtube.

    Sunt de parerea lui BTO. Efortul lui Marian nu este de neglijat, dar se complica.

    Reply
  5. Cris Mary

    Buna , da sunt prietena cu Marian ..asta ca sa clarific eventuale reply-uri ulterioare. Ideea e următoarea, suntem o țară de filozofi care stau sa gândească mai mult decât sa ia atitudine, probabil asta ne-a adus aici unde suntem și prea putini din noi iau atitudine în a încerca ceva nou și inedit , ceva care sa ne aducă mai aproape de ceea ce urmărim. Dacă am învățat ceva lucrând într-o companie multinațională de mai bine de 7 ani este ca numai cel care ia atitudine va ajunge departe și pentru asta trebuie sa fi un ‘Action Man’ , scuzați engleza dar suna mai bine decât în română.Marian a fost de data aceasta un action man , în felul lui , asa cum a văzut el , ca poate noi gândeam altceva asta e diferit, simplu sau complicat a dat dovada ca e un ‘Action Man’ și o companie ar trebui sa aprecieze asta, chiar dacă nu va duce jocul pana la capăt, în general astfel de oameni sunt cei care te propulsează sau aduc un plus echipei tale…
    @ Wideblog , scuze , dar te cam contrazici .. întâi spui ca e slăbuță chestia cu descoperitul pt ca e link-ul pe youtube și apoi spui ca s-a complicat.
    O seară faină!

    Reply
  6. Wideblog

    @Cris Mary: primul paragraf se refera la Piticu (gaselnita cu descoperitul ii apartine Piticului, nu lui Marian) iar al doilea se refera la demersul lui Marian. Chestii diferite.

    Reply
  7. doctorul

    aiurea.. eu nici nu ma sinchiseam sa caut ..motivul ? pierdere de timp ..daca tu cauti sa te angajezi la aia , in nici un caz asta nu e cea mai buna solutie ..te as fi pus si pe lista neagra , oricat de capabil ai fi.imi cer scuze , poate sunt mai dur.. sau mai nesimti , dupa cum ar zice altii

    Reply
  8. krossfire

    Ca unul care a intrat ”in sistem”, iti spun ca pentru multi CV-urile si aplicatiile creative sunt de domeniul trecutului. Lumea nu prea mai are timp pentru asa ceva, iar in momentul de fata, portofoliul si experienta fac mai mult decat o explozie creativa de moment.

    E interesant conceptul si muncit, nu contest, dar cred ca putea scoate mai mult din el. Oricum ar fi, genul asta de artificiu ar trebui sa-i aduca un interviu, dar cam atat, daca asta-i tot ce poate face in momentul asta. Daca are cum sa demonstreze ca poate face mai mult, excelent. Nu de alta, dar daca dai destul timp, orice student cu aspiratii iti poate face niste intrari misto. Si eu am facut niscaiva CV-uri creative care au reusit sa-mi aduca oferte de internshipuri la momentul respectiv (anul I-II). Am fost remarcat, dar n-am ajuns unde voiam.

    Dupa ceva experienta, am scris un e-mail clasic (relaxat, nu genul ”Domnule Director”), dar unul in care spuneam frumos ce am facut si ce stiu sa fac + premii si un link la CV si portofoliu. Al doilea a mers mult mai bine decat primul, in toate cazurile.

    Sfatul meu ar fi ca dupa o vreme sa revina cu ceva e-mailuri la oamenii pe care i-a contactat, pentru ca interviuri sigur va obtine. Ce incerc sa spun e ca n-ar trebui sa se astepte la mai mult sau la vreo pozitie mai ok. Daca n-a mai lucrat in domeniu, tot junior va fi (chit ca are 10 ani de jurnalism in spate sau orice altceva). Nu de alta, dar i se vor cere artificii creative de gen zilnic, sau macar saptamanal 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.