Intotdeauna am evitat firmele de curierat. Daca era sa-mi cumpar un calculator sau o componenta de calculator, ori trimeteam pe cineva sa mi-l ia, ori ma duceam sa-l iau eu singur. Si asta chiar daca faceam o comanda online sau doar in magazin. Asa m-am dus de fiecare data la Emag sa imi iau hard, sa-mi iau memorie,  sa una alta.

Ieri s-a produs inevitabilul. Am primit un colet cu un echipament electronic, iar de la receptie cand m-a sunat mi-a zis: vezi ca ti-a venit un colet cu o cana sparta. Drept urmare in colet era asta:

Un proces verbal de constatare cum ca exista o cana sparta, intr-un ambalaj. Procesul verbal avea data de 16 decembrie 2010 si era incheiat intre doi angajati FAN Courier. Adica eu nu ma prind din asta cine naiba e vinovat ca s-a spart cana. Care angajat Fan Courier? Oare firma asta o fi anuntat si ea expeditorul coletului  ca: stiti, sarumana, v-am spart cana, o mai trimitem asa la destinatar?   Eu am primit coletul pe 28 decembrie 2010, prafuit, bineinteles lovit (noroc ca HP-ul stie cum sa ambaleze produsele), fara nici o explicatie fara nimic.

Si acum ma intreb iara, ce dracu a facut coletul meu 12 zile? In afara de a stat si s-a pus tot praful bucurestiului pe el, de a trebuit sa-l sterg bine cu servetele umede inainte de a pune mana pe el.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

14 Responses

  1. Razvan

    Am avut si eu probleme grave cu ei! Am trimis o centrala termica in valoare de mai bine de 100 de milioane si o ajuns cu intarziere bineinteles si foarte lovita, paguba de 15 milioane. In situatia asta mi se parea absolut firest ca ei sa-si asume raspunderea pentru greseala facuta, dar nimic, ei nu-si asuma raspunderea! Asa ca fan courier sunt buni atat timp cat nu apare nicio problema, cum apare ceva sunt cei mai nesimtiti. Multumesc domnilor de la fan ca stiu sa gestioneze cu profesionalism o astfel de situatie. Rusine!!

    Reply
  2. dan dragos

    si eu am trimis o bicicleta din deva la galati, si cand a ajuns acolo roata spate praf, mi-a zis destinatarul ca a duso la un service si i-au zis ca asa e de descentrata de parca a lovito masina. si n-ai ce le face! o sa depun plangere si reclamatie ptr ca nu se mai poate asa.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.