Inaugurata cu mare fast bucata asta de autostrada care de data asta pleaca din the midllde of nowhere (undeva langa Murfatlar pe un camp fara vreun indicator sau ceva) se termina la ultimul sens giratoriu de la iesirea din Constanta spre Agigea. E interesant ca dupa ce iesi de pe autostrada pe care circuli pe o singura banda, trebuie sa mai mergi ceva kilometri spre Agigea ca sa intorci spre Constanta sau sa te intorci de la intrarea in Constanta pe celalalt sens ca sa  intri pe ea.

Pe langa faptul ca portiunea asta e oarecum inutila, doar ocoleste Constanta pentru cei care vor sa ajunga in Sud, mai e si valurita deja, dar si foarte periculoasa, nepermitand masinilor sa mearga cu viteza mare. E valurita, adica astia ori n-au turnat asfaltul care trebuie, ori acesta a curs, ori fundatia e facuta la misto. Pe langa asta are niste pante si niste urcari de zici ca acum te prabusesti sau ca iesi in decor. Sa nu uitam nici de podul (are la un moment dat un pod peste un rau sau ceva)  pe care pur si simplu sari atunci cand te urci sau te dai jos.

Cea mai tare faza e ca la un moment dat apare un indicator pe autostrada care anunta A2 -KM 202. Putin mai in fata, la nici 200 de metri apare alt indicator A4 – KM 17. Deci doua autostrazi in 21 de kilometri.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. carmen

    desi copilot si aveam datoria sa ma uit la semne si sa raportez rapid, m-am cam pierdut in cele semne si ocolituri si poduri…poate cand se va termina povestea se va intelege ceva clar din drumuri, noua la socoteala ne-au iesit ceva km in plus si ceva nervi, e drept pe alocuri era si ceva drum ok insa in general nimic nu era drept, fara damburi sau gauri sau…, strazile la noi cred ca se fac dupa cum duce pe fiecare capul, nicidecum dupa o regula, dupa un standard…ce is alea?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.