Expresia cu clientul nostru stapanul nu stiu cui se aplica doar atunci cand vine vorba de vreun contract mare sau atunci cand e vorba de o suma mare de bani sau atunci cand cineva foarte sus pus este implicat in afacere. In rest nimeni, nimic.

Ei bine povestea scurta e ca luna trecuta mi-a expirat cardul de la BCR. Singurul card activ prin care imi efectuez toate tranzactiile bancare, desi am conturi la vreo 4 banci. E mai simplu sa efectuezi toate tranzactiile bancare dintr-un singur loc decat sa te plangi de ia banii de colo, muta-i dincolo, roaga-te de ala si fa etc, etc.
Problema pentru care nu-mi mut tranzactiile bancare la o alta banca e ca este anevios. Daca astia de la resurse umane uita sau daca gresesc contul, sau daca … etc, etc.

Ei bine am fost undeva pe la jumatatea lunii trecute sa-mi fac cerere la banca sa imi emita card nou. Ca asa se intampla, trebuie sa te duci tu sa te rogi de ei, nu ei sa vina sa iti spuna, stii a venit cardul nou, cand poti sa vii sa-l ridici? Sau unde ti-l trimitem?

Azi am ramas fara motorina si pentru a putea alimenta, trebuia sa apelez la card, card care este expirat, deci nefolosibil. Drept urmare m-am intors din drum la banca si am cerut cardul nou. Tanti se uita la mine, ma intreaba daca am facut cerere, ii zic ca cu ea am completat-o si se apuca sa caute prin hartii si cutii si alte carduri venite la banca … dupa care ..

E vina alora de la Drumul Taberei, ei nu raspund la telefon, nu raspund la mailuri nu reusesc sa dau de ei.

Ce puii mei treaba are Drumul Taberei? Eu am facut o cerere pentru card, cererea se proceseaza de centrala, centrala trebuie sa trimita cardul acolo unde s-a facut cererea. Ce face il plimba prin tara pana cand au chef sa-l trimita unde trebuie?

Si uite asa BCR-ul isi mai pierde inca un client. Pentru ca isi baga picioarele in relatia cu clientul si pentru ca pentru ei e greu sa le dea clientului obiectul prin care ei isi iau banii din comisioane. Si isi iau bani din orice, de la tiparirea soldului pe chitanta, mai scumpa decat afisarea pe ecran la bancomat, la orice tranzactie efectuata ce se taxeaza in functie de cum au ei chef.

PS: sa nu va aud ca mergi la alta banca, cine ii mai injura pe astia de la BCR in schimb?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

15 Responses

  1. nu conteaza

    Banca Transilvania se straduiesc sa te ajute ? :))) Sunt cei mai mari nesimtiti pe care i-am intalnit pana acum. Se chinuie de 2 luni si ceva sa-mi transfere un amarat de dosar de la Iasi la Bucuresti, si n-au reusit nici acum – de fiecare data am sunat eu, de fiecare data persoana de la celalalt capat al firului imi zicea ca nu e vina ei, ca sunt aia de la Iasi, aia de la Bucuresti, aia de la sucursala, aia de la Cluj (?, da, mi s-a zis si asta), concediile, vremea sau asezarea astrelor. Si de fiecare data se termina cu “investigam si va sunam”, inutil de zis ca nu m-au sunat nici macar o data in 9 saptamani.

    Asa ca m-am mutat la ING, oameni super OK. Alegeti orice altceva, numai Banca Transilvania nu.

    Reply
    • joe

      Cred ca aici ar trebui sa vorbim despre sucursale intradevar, nu de banca. Eu la BT mereu am intalnit persoane care mi-au rezolvat rapid problemele, ba chiar si m-au ajutat putin cand in mod normal nu trebuia s-o faca. Chiar si asa, sunt sigur ca undeva o sa dau de o sucursala in care troneaza prostia. La BRD de exemplu, poti gasi o sucursala undeva intr-un cartier mai prapadit, unde sunt angajati oameni mai mult ca ucenici, e un loc in care se invata; drept urmare ucenicii o sa fie cam ametiti. Dar o alta sucursala de la aceasi banca, poate sa se miste mult mai repede si mult mai bine. Depinde de calitatea factorului uman. Tot de noi adica, noi angajatii. Ne plangem unul de celalalt.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.