Inainte de a ma urca in masina mi s-a spus: vezi ca e o masina simpla. Si am zis ei na, de ce sa fie? Trebuie sa recunosc. Cele mai misto drive-test-uri le faci cu masinile pe care nu le stii, la care sa nu stii la ce sa te astepti, sa le lasi sa te surprinda. Si m-a surprins placut.
Inainte de asta nu eram foarte strain de Sandero, il mai condusesem si pe al Simonei, daca scos din parcare si parcat inapoi poate fi numit condus.

Masina e nebunatica rau. Daca ar fi sa o recomand, ar fi perfecta pentru copii care vin la facultate in Bucuresti.  Si asta din doua motive, nu e Logan si intoarce privirile pe strada. M-a oprit unul cu un Passat la semafor sa ma intrebe ce masina am, ce motorizare si cat costa, iar asta nu mi s-a mai intamplat de cativa ani incoace.  Si masina e potrivita pentru facultate, nu consuma mult, intretinerea ieftina, impact maxim, student model, fara sa fie fitzos cu masini de club si altele. Ah si poti sa te duci cu ea la bamboo, e exotica pe langa lexusuri.

Masina e incredibil de usoara, are doar 1 tona si foarte fasneata. In oras se baga, e fasneata, stie sa se opreasca repede si sa fie prima la semafor. La drum intins se aseaza bine, plus ca spatiul din interior iti permite sa faci cam tot ce vrei. Portbagajul e suficient de mare, incat sa bagi in el juma de casa sau hainele pentru toata gasca cu care sa pleci la mare sau la munte. Si toate astea in timp ce masa maxima de incarcare a masinii e de 2.3 tone. V-am zis ca masina are doar 1 tona da?

Consuma imposibil de putin. De la Prius incoace n-am mai gasit o masina care sa-mi ia doar jumatate de rezervor un week-end intreg. Nici nu stiu cat m-am plimbat ca am uitat sa notez kilometri de plecare si de final, dar trei zile am mers mult, atat prin oras cat si pe afara.  Dar undeva la 4 – 500 de kilometri tot i-am facut cu juma de rezervor.

Pe scurt, pentru orice pustan de 18 – 21 de ani care vrea sa devina responsabil si sa le demonstreze parintilor ca merita sa le calce pe urme, masina asta e un bun inceput de drum. Mai ales daca  il lasa parintii la facultate sa se descurce singur si sa isi gaseasca de lucru.

 

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

23 Responses

  1. Alin

    Dacă mai pupai puțin Sandero-ul în fund aș fi putut ghici suma pe care ai primit-o cu o marjă de eroare de 15E !

    Reply
  2. animaloo

    dupa 4 ani de logan:

    – revizii, undeva sub 5 mil
    – mancat soarecii firele electrice: rezolvat la revizie
    – nu imi mere kilometraju: nerezolvat
    – 3 becuri arse: 200 de mii
    – picat de tot pozitiile: rezolvat in garantie (Asta a fo nasol)
    – casco: de la 18 mil in jos
    – benzina: cam 8%
    – presuri din vitan
    – 4 seturi de stergatoare

    Daca asta nu e eftin, cam care ar fi?

    mie imi plac review-urile lui piticu la masini. Daca i-ai da trabantu ar gasi el cel putin 5 aprecieri. Plus ca ar pleca si cu ala primu de la semafor 😀

    Reply
  3. alexx

    Sigur nu e reclama platita ???? prea il lauzi, imi place sandero dar…nu e ieftin deloc , ce vreau eu sa imi iau este 10.030 euro si nu are jante si e 1.2 benzina.Noua octavia tour 1.4 fara airbaguri laterale si vopsea metalizata este 11.450 euro.Sandero o sa iau ca are intretinerea mai ieftina dar e si cu 1000 mai scump ca loganul….imi pare destul de piperat in compaaratie cu altele ( si fabia e la acelas pret).In rest e ok mai ales stepway e super reusit.

    Reply
  4. George Nicolae

    Imi pare rau ca nu ai dofollow la comentarii, dar cred ca imi fac o idee de ce nu aveti asta(zoso, dece, tu si pe restu nu i-am studiat).

    oricum on topic: me like sandero, dar stepway ii peste cu mult. la aspect. ca in rest ii la fel.
    daciile sunt bune, am un prieten cu logan din prima generatie: nici o treaba.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.