Daca am sti cum sa vindem publicitatea

Daca am sti cum sa vindem publicitatea

Ma uitam adineauri pe Facebook la ce e prin zona si am descoperit ca

kudos

la Kudos au fost 20.000 de oameni pana acum. Nu conteaza exagerat de mult asta, nu conteaza nici macar faptul ca in seara asta erau 80 de oameni care au dat check-in pe Foursquare la Kudos. Ce conteaza e ca din vreo 500 de oameni din seara asta de la Kudos (sau mai multi, dar nu cu mult) 80 de oameni foloseau Foursquare. Ce mai conteaza e ca 20.000 de oameni aveau smartphone, ca sa poata face check-in, dar si internet mobil activ pe telefonul lor.

Si acum intreb, de ce nu ne ofera nimeni, nimic acestora? Adica ai 20.000 de oameni care cel putin stiu ceva engleza, mai mult decat atat au venituri peste medie de isi permit un smartphone, in plus au sesiunea de date activa pe telefonul mobil. Drept urmare, au bani. Asa ca vinde-le ceva, ofera-le ceva doar celor care vin la tine in locatie, doar celor care fac check-in, care sunt clienti fideli si asa mai departe.

De fapt, am vorbit despre asta si saptamana trecuta. S-o fi auzit?

Si mai e o chestie. La Kudos, ca in toata Mamaia, internetul mobil merge ca naiba. Stiu ca nu se necesita o investitie pe termen lung, care sa fie folosita doar 6 luni pe an, cel mult, asta daca e cald la mare. Dar totusi, exista solutii mobile. Sau operatorul de telefonie mobila ar putea sa profite de pe urma celor care isi folosesc telefoanele mobile facand campanii de genul, in locatia asta beneficiaza de internet 3G la viteza maxima pe reteaua noastra, suntem singurii.  Nu de alta, dar urmeaza Liberty Parade, momentul in care vor fi sute de mii de oameni pe litoral, iar in locatia respectiva (plaja dintre Venus si Saturn) toata seara nu va exista semnal la telefonul mobil, pe nici o retea. Iar oamenii care sunt la un concert, pe plaja, whatever unde vor sa puna pe Facebook poze. Vezi fluxul de poze de vineri, cand toata lumea se poza pe autostrada si urca pozele pe net, dar si fluxul de poze de sambata, cand toata lumea isi punea poze cu picioarele in apa sau nisip.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply