Fiecare dintre voi are niste bani de bere, bani care se consuma in fiecare saptamana pe bere, iar daca nu pe bere atunci pe cola, sucuri de la dozator sau alte prostii. Si cum nu avem prea multi bani din astia, acum Facebook s-a gandit sa atenteze la ei. Asa incat a scumpit de sapte ori pretul pentru articolele promovate, de la un dolar la 6.99.

facebook pay

O data cu marirea pretului sa nu credeti ca au modificat si rata de afisare. Iar in Romania Facebook returneaza destul de putine click-uri din articolele promovate acolo. Comparativ mai multe click-uri returneaza Twitter, decat Facebook. Chiar si decat Facebook Sponsored.

Inteleg dorinta lor de returnare a investitiei sau cine stie ce presiuni ale actionarilor, dar la Facebook – intr-o retea de socializare – treaba nu prea merge ca intr-o carciuma unde cumperi bere. Si daca Facebook s-ar uita la restul retelelor de socializare romanesti (vezi exemplul amandoi, noi2, sentimente), in momentul in care acestea au cerut bani s-au inchis in doua luni.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.