Pentru ca mi-ati atras atentia, si va multumesc, iata de unde ar mai putea fi luat logo-ul.

In schimb daca Ministerul Turismului a luat logo-ul de aici, pentru 250 de dolari, atunci asta e si mai grav. Nu pentru ca brandul Romaniei ar valora 250 de dolari, ci pentru ca nu mai departe de ieri, Ministerul Turismului a dat un comunicat de presa in care zice simplu:

Brandul de turism al României nu reprezintã un secret, în toatã faza de elaborare a brandului fiind implicati numerosi reprezentanti ai mediului privat si ai institutiilor publice, reprezentanti care au contribuit la diversele etape de selectie a sloganului si a graficii aferente brandului de turism.

Ministerul Dezvoltãrii Regionae si Turismului a ales sã lanseze public brandul de turism al României pe 29 iulie 2010, atunci când are loc Ziua României în cadrul expozitiei internationale EXPO 2010 de la Shanghai, tocmai ca urmare a vizibilitãtii deosebite a evenimentului. Acesta este singurul motiv pentru care brandul nu a fost dat publicitãtii pânã în prezent.

greseala de scriere apartin ministerului turismului

De aici ce sa inteleg, ca Romania costa 250 de dolari? Ca din maxima noastra gandire am iesit cu asa ceva? Ca atat putem?

Edit: daca stiti pe cineva la ministerul turismului ii puteti ruga sa-mi raspunda la mailul trimis pe adresa cu info@?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

35 Responses

  1. Ştiri scurte | Reporter Virtual

    […] Piticu a descoperit ca logo-ul de tara al Romaniei – Explore the Carpathian garden – de la Expozitia Mondiala de la Shanghai seamana izbitor cu cel al companiei britanice Change Transport. […]

    Reply
  2. Andrei

    Nu e furt, esti prost ca de obicei, Dramba. Poza aia se numeste “stock photo” in limbajul celor ce stiu cu ce se mananca grafica. Fotografiile stock se cumpara de pe anumite site-uri fie pentru a le folosi la creatiile de uz personal, fie la creatiile de uz comercial. Daca poza respectiva a fost cumparata pentru uz comercial, atunci aceasta emblema este total legala si nu o poate contesta nimeni. Greseala Ministerului Turismului este aceea ca a platit foarte multi bani pentru o emblema care nu este originala, nu pentru ca emblema este furata. De banii aia pe care i-a dat pe emblema aia, eu ii faceam 100 de embleme mai tari si care erau originale. Dupa parerea mea cei care au creat emblema nici macar nu au platit pentru poza “stock”, pentru ca exista mici diferente intre frunza “lor” si cea a “noastra”.

    Reply
  3. piticu

    @Optimvs ACEST BLOG NU ARE NICI O LEGATURA CU REALITATEA TV, REALITATEA.NET SAU VREUNA DIN ACESTE COMPANII!

    Reply
  4. Optimvs

    @Piticu: Cine a zis omule ca BLOGUL e al trustului (sau ce-o fi) Realitatea? Faza e ca Ciutacu a formulat ca si cum tu n-ai nici o treaba cu mogulul, ca si cum erai bloggerul X care lucreaza la Agricola Urlati pe combina si in timpul liber scrie pe blog.

    Acolo nu se discuta de blog, se discuta de om, ai fost prezentat cu nume si prenume, etc. Sper ca acum e clar. Am vazut ca ai comentat si la mine, banuiesc ca tot la asta te refereai, nu?

    Reply
  5. Mentalismus

    Nu văd care e problema și ce vrei să demonstrezi prin acest post. Dacă au achiziționat o imagine, contra cost, apoi au modificat-o și au adăugat și alte elemente pe langa ea, ce înseamnă? Înseamnă că au copiat acea imagine?! În primul rând, acel logo diferă foarte mult de cel de pe shutterstock.com, având și alte elemente, formând un singur logo. A plagia înseamnă să furi ideile cuiva și a le prezenta drept creații proprii. Ministerul turismului nu a prezentat doar acea frunzuliță. Consultă dex-ul!

    Reply
  6. Pseudo

    Sunt roman si fac branding si publicitate de prin ’99. Pe langa investitiile masive in carti de specialitate, anii in care am stat cu ochii beliti in monitoare prin fiesce multi-loco-nationale, tonele… de antreprenori chitibusari si zgarciti carora a trebuit sa le tin piept, laolalta cu sefii de agentii si creativii necreativi si stransi la punga, plus zecile de mii de ore de munca, oare ce ar mai trebui sa ii arat ministresei Udrea, aceasta mecena a branding-ului de tara, pentru a imi da umila sansa de a-mi exersa expertiza pe o identitate vizuala facuta asezat, aici, in Romania? Si nu pe 900.000 de EURO !!!!!!!! In CRIZA !!!!!!! Cand toate bugetele au fost decimate, toti seniorii retrogradati sau dati afara, cand oameni cu experienta mea sunt nevoiti sa lucreze pe pseudo-sume, pentru pseudo-branduri, pe pseudo-proiecte initiate de pseudo-antreprenori. Ci pe mult mai putin, cu putin mai mult efect. Mare e gradina Carpatilor si multi prosti au sarit gardul!

    Si stiti care e problema? Tone de publicitari, printre care ma numar si eu, ne gandim zilnic sa plecam din tara spre taramurile alea indepartate unde vin ministrii din tarile lumii a treia si dau 900.000 de Euro pt. taiat frunze la caini. Acolo unde Udrea face mecenat, doar doar i-o inalta cineva o statuie, ca la asa bugete le salveaza economiile nationale. Cand noi, aia de muncim cate o luna la o identitate vizuala pe o nouazecimiime din bugetul ministresei stam ca prostii si visam la Wolda, Cannes si la alte balarii. Aici e tara brandingului uber-bugetat, baieti; ce rost mai are sa ne relocam cand avem fish-trees si gradini intercarpatice unde stau cainii cu zerouri in coada gata sa ne linga ranile produse de celebra criza, care pare-se ca a trecut ca o ploaie de vara. Truly a land of choice.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.