Ce nu vor sa inteleaga publisherii romani, e ca de mult lumea nu se mai duce sa cumpere ziarul de la chiosc. Au trecut perioadele alea cand se faceau cozi la ziare sa se cumpere Scanteia, mai tarziu Evenimentul sau Libertatea. A trecut inclusiv perioada cand lumea la ora 19 se aseza in fata televizorului sa urmareasca programul unic. Acum lumea vrea sa vada oricand, oriunde ceva. De asta au crescut televiziunile de stiri la un moment dat. Dar, declinul pe care nu il vad publisherii romani e ca nu mai ai de mult o taraba pe care iti vinzi marfa si stirea. Pentru ca daca o ai, nu vine nimeni la tine.

Trebuie ca tu sa te duci peste tot.

Cineva zicea anii trecuti ca e o imbecilitate sa iti faci conturi prin toate retelele sociale. Bineinteles, poti ramane pe un singur site, de care sa nu stie nimeni sau de care sa stie un numar limitat de oameni. Iar asa taraba unde vinzi marfa sta si rugineste. In schimb trebuie sa fii prezent peste tot. Sa te duci sa vinzi ce ai tu in orice mall, in orice loc in care te poti afirma. Pentru ca televiziunea nu mai e o cutiuta care vorbeste de una singura iar oamenii trebuie sa o asculte …

Si Google a scos un studiu destul de interesant, bazat pe cifre. Cifre, nu estimari si nu presupuneri.

 

Multiscreenworld Final

via Techcrunch

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.