Teoretic toate masinile din clasa mica sunt la fel. Practic, aici poti diferentia masinile prin dotari si design, astfel incat acest lucru sa se si vada. De aceea nu poti compara Citroen DS3-ul cu Audi A1, cu Mini sau cu Alfa Romeo Mito. Poti in schimb sa te bucuri la fiecare masina de dotari, de confortul specific si daca te atrage una sau alta sa ii alegi parfumul care te caracterizeaza.

DS3-ul e o masinuta interesanta si draguta la prima vedere. Interiorul e generos, incapand 3 oameni pe bancheta din spate chiar daca la prima vedere ai impresia ca nu ar avea loc mai mult de doua persoane. Portbagajul e incapator si poti baga in el de la calorifere electrice la custile pentru pisici si alte nebunii mai ai de carat acolo. In schimb, distractia apare abia atunci cand masina e pe strada, iar muzica e tare.   Sistemul de sunet e un Hi-Fi frantuzesc, iar astia stiu sa faca boxele sa se auda corect. Rotile de un 205, R17 te tin teapan pe sosea, iar motorul de 1.6 cu 110 cai diesel stie sa te lipeasca de scaun la orice apasare de pedala. Pentru ca aici compar motorul citroenului cu motorul meu, am inteles in ce consta diferenta de 20 de cai putere, de la 90 la 110.  

Mi-a placut ca  te informeaza masina cand trebuie  sa schimbi viteza, in ce treapta trebuie sa pui schimbatorul de viteza pentru un consum optim si pentru o performanta buna. Mi-au placut day-lights-urile, oglinzile laterale, culoarea diferita a plafonului, pedalele, schimbatorul de viteza, scaunul din dreapta soferului, GPS-ul in Bucuresti(si atat. in Brasov stie de 2 strazi). Masinuta se infige si e buna pentru urmariri. Am urmarit un Land Cruiser de s-a speriat soferul ala ca cine stie e in spatele lui si ce vrea sa faca.

Nu mi-au placut: faptul ca n-are alerta pentru lichidul de parbriz (si nici nu tzipa cand ramane fara nimic), volanul (nu se preteaza la drum lung sau agitat, mi-a facut bataturi in palma ca e ascutit), oglinda retrovizoare care nu te ajuta prea mult. Ar mai trebui o camera pentru marsarier, daca tot are display-ul ala mare in centru care nu se poate stinge.
Si poze:

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. silverwolf

    Camera pentru marsarier pentru o masina de nici 4 metri? Pai ce faci cu un sedan adevarat, iei echipa de la Realitatea sa filmeze parcarea?

    Reply
  2. Dacia Duster, masina anului 2011 in Romania at » piticu .ro

    […] piticu .roBecause blogging is not enough X1_AdParams = { 'pub' : '560302451683403', 'site' : 'piticu', 'section' : 'site', 'zone' : 'top', 'size' : '0x0' }; » « Sa-mi mai iau casa? Dec 09 2010Dacia Duster, masina anului 2011 in RomaniaDeci armata le-a purtat noroc. O parada militara cu Dacia Duster scoasa in evidenta a contat. In Romania in 2011, Dacia Duster este masina anului.Chestia asta cu masina anului este aleasa de jurnalisti, din drive testele pe care acestia le-au facut masinilor respective. Rezultatele in acest premiu, aceasta nominalizare se vad in promovarea mai buna a marcilor respective. Asa cum Kia Cee’d a fost in 2008 masina anului in Romania, asa si vanzarile lor au generat cozi de asteptare de 3 – 4 luni pana la venirea masinii.Despre Duster vom vedea aceleasi cozi si asta nu neaparat ca se vor vinde prea multe ci pentru ca nu se vor produce atat de multe pentru piata interna. Dar ar fi bine sa vedem un Duster pe munte, in loc de ARO, avand aceleasi performante. Se poate?Pe locul 2 a fost masina cu care ne-am plimbat noi: Citroen DS3 […]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.