Ciobanul Ghita, sus in varf de munte, are internet de la Vodafone si smartphone si internet. Pentru ca poate si pentru ca in varf de munte, acolo unde reteaua e libera, internetul merge perfect.

Ciobanul Ghita se lauda si cu prietenii sai de pe internet. De fapt si cu fanii sai de pe pagina lui, fani care au ajuns la 9000 si ceva acum.

Dar sa vedem in reclama de mai sus cine sunt prietenii sai de pe Facebook.

Am numarat 10 prieteni de la McCann. Proabil sunt mai multi, dar s-au miscat prea repede in frame-uri. Oho! Pai cu atatia prieteni din publicitate, ciobanul Ghita si-a vandut deja productia de pe urmatorii 5 ani. Asa incat, normal, poate sta deoparte si sa se dea pe Facebook. So like him 🙂
Ma si pe mine nu m-au pus acolo. Hmm! Adica eu nu contez pe facebook sau ce? Ia dati-mi follow.

(acest articol este un pamflet si va fi tratat ca atare haterilor)

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. Gabriel Ispas

    Interesanta campania cu tema ruralo-mioritico-autohtona de la Vodafone, iar “Ghita Ciobanul” isi joaca bine rolul si pe facebook. Cei de la McCann Erickson au facut treaba buna din nou.

    Reply
  2. blanescu

    salut, iti spun sigur ca pentru orice apare la TV iti trebuie drepturi. deci ca sa apara prietenii ciobanului trebuia ca fiecare din ei sa semneze niste acte. normal ca oamenii din agentie erau mult mai accesibili din punctul asta de vedere. tare ideea!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.