Intr-un comunicat de presa / raspuns pentru presa, cei de la Brandient atrag atentia asupra faptului ca licitatia pentru brandingul de tara nu s-a efectuat corect. Brandient sunt niste baieti care au la portofoliu orice companie a facut succes in tara asta, de la TVR la Albalact.

Comunicatul lor vorbeste si de faptul ca discutiile de la TV, legate de brandul de tara au fost total aiurea, politizate si neinspirate. Sau cum zicea @drnovac: Daca acum doua saptamani toti jurnalistii se pricepeau la moartea madalinei manole, acum se pricep la branding & marketing. Toti!

Pentru ca la ora 16 se intalneste ministerul cu el insusi si ne va spune o concluzie trista. Sa ne gandim, insa, ca am putea avea un viitor frumos, doar daca il dorim.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

7 Responses

  1. Cora

    75 mililoane euro???? Banii ar fi mai bine sa fie investiti in infrastructura ecologica, crearea si intretinerea rezervatiilor naturale si a vestigiilor istorice nationale. Nu dati pe tot felul de studii si strategii si alta hartogaraie. Lumea stie ca Romania este o destinatie frumoasa si interesanta. Problema este ca odata ce vin in Romania au o experienta dezamagitoare si nu mai vin…

    Reply
  2. Mihnea

    Se pare ca Udrea a spus deja ca ministerul nu va plati pentru crearea brandului? Asta ar da dovada de un pic de coloana vertebrala! Udrea ar crea un precedent binevenit in a demonstra ca in contractele cu statul roman nu se mai intalnesc prostii cu hotii (de branduri, in acest caz)! O firma care se respecta nu ar trebui sa recurga la desene de 2 bani de pe internet. Ar trebui sa aiba graphic designer-i proprii (ca doar de-aia cer zeci de mii de euro), care sa vina cu idei complet originale, altfel puterea brandului este diluata din start! O mare gafa pentru doua firme ca THR si TNS. Cu cat ies mai repede din rahat, cu atat vor fi mai mici daunele si pentru PR-ul lor.

    Reply
  3. ccd

    “In concluzie, Consiliul National de evaluare a brandului este de acord cu solutia propusa de consultant si isi asuma concluziile si rezultatul acestui proces. Daca va aparea un conflict clar de interese privind similaritatea elementului grafic, vom pastra cu mici imbunatatiri aceeasi structura astfel incat sa iesim din orice conjunctura juridica”, a declarat Paul Marasoiu”

    Reply
  4. ccd

    mdea, o sa vrea sa crucifice pe cineva, dupa ce musamalizeaza toata treaba

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.