Hai sa ii vad pe cei atenti. Cine se prinde ce e gresit in reclama asta? Ce a uitat autorul sa evidentieze sau macar sa specifice?

Bestjobs e un site de joburi. Dar oamenii care se uita la televizor nu stiu asta. Daca asta e doar o reclama de branding, atunci ni se prezinta un brand pe care nu-l gasim nici la chioscurile de ziare, nici in market, nici la coltul blocului sau in statia de autobuz. Brandul asta se gaseste doar pe net.

Greseala e ca nicaieri in reclama nu se specifica ca asta e un site. Da, e inspirata (era sa zic copiata) dupa reclamele la siteurile din Statele Unite, dar diferenta e ca aia isi anunta link-ul pe grafica, fac trimitere catre site, dau ideea omului ca are nevoie de un calculator ca sa cunoasca brandul. La noi nimic.

Cine a facut reclama asta?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

25 Responses

  1. Bookaholic

    E genul ala de reclama cu un buget maricel, cu un concept la prima mana, care se bazeaza pe executie.

    Trecand peste prostia imensa ca nu au pus si ei un www, un ,ro, ceva care sa sugereze ca-i pe net, mai e o problema: cred ca spune ceva ce publicul nu vrea sa auda.

    cand esti somer, n-ai bani si habar n-ai ce faci cu viata ta, nu vrei sa ti se spuna ca aici te lupti pt un job pana la epuizare, ci ca aici sunt sanse mari sa iti gasesti un job!

    nu as fi mers pe efort, ci pe numarul mare de joburi si pe usurinta rezolvarii unei probleme pt client. fail 🙂

    Reply
  2. LinkedIn in romana | piticu.ro blog

    […] not enough » « Nokia N9 si directia viitoare Jun 22 2011LinkedIn in romanaCa reactie probabil la campania Bestjobs de pe tv, LinkedIn s-a lansat in limba romana.E bine, a mai aparut inca un site de cv-uri online, […]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.