Heineken aniverseaza 140 de ani. Sunt multi ani pentru un brand de bere care este la fel de bun ca la inceput. Mai mult decat atat, are aceeasi imagine. Ati vazut probabil berile din promotia care prezenta diferitele etichete de pe sticle de-a lungul timpului. Ma rog, ce inseamna Heineken acum, va voi spune in curand.

Pana atunci, trebuie sa va arat ce am facut in seara aceasta in centru. Am ajuns pe Cocor! Este ceva gen, WOW. Dar si tu poti ajunge pe Cocor.

Cum poti face asta? Este foarte simplu. Nu trebuie decat sa te duci in fata la Cocor, la cortul Heineken. Acolo te inscrii pe lista, alegi un mesaj de la multi ani pentru Heineken, te duci in fata ecranului si ciocnesti o bere cu berea virtuala de pe ecran. In momentul acela toata lumea te va vedea de pe ecranul de pe Cocor. Si incearca sa faci mesaje cat mai interesante. Asa cum am facut eu. Iar mai departe, aceste mesaje se vor vedea atat pe magazinul Cocor, cat si vor fi salvate si uploadate in contul tau de Facebook. Exact cum trebuie. E atat de neconventional si atat de frumos incat merita sa iti faci un filmulet din asta. Plus ca e prima campanie de acest gen pe ecranele de pe magazinul Cocor.

Daca totusi nu poti ajunge, ai la dispozitie o pagina de Facebook, unde o aplicatie asteapta mesajele voastre de la multi ani. Si daca faceti lucrul asta, aveti sansa sa castigati o experienta Heineken la Amsterdam. Si pentru ca am fost acolo, este un lucru care n-are exponent in limba romana. In engleza se numeste amazing. Asa incat, daca vreti la Amsterdam, click pe aplicatie si lasati-va un mesaj cat mai creativ. Pentru ca mesajele vor fi jurizate de oameni de online.

Cum a fost in seara asta la Cocor, vedeti si mai jos.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

10 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.