home to blog Marketing riscant

Marketing riscant

Probabil inspirati de modelul zoom tv, astia de la Romtelecom Dolce s-au gandit sa isi promoveze in statiile de autobuz serviciile de televiziune digitala. Toate bune si frumoase insa in statiile de autobuz unde pana acum baietii de bine spargeau geamurile de pexiglas ce te apareau de ploaie, vant si ninsoare, au aparut acum televizoare LCD.
Si la televizoarele astea se vede … ori vreun porgram de pe dolce, ori ceva clipuri publicitare, n-am stat sa ma uit ca le-am vazut din mers. Dar totusi riscant. P-asta eu l-am vazut la piata sf. Gheorghe in statia de autobuz.

Sunt curios cand se vor fura LCD-urile alea, sau cand se vor fura antenele de dolce, sau sa ma mai gandesc ca daca sunt acolo antene si LCD-uri, trebuie sa fie si ceva receivere nu?:) Iar un receiver inseamna un abonament gratis la dolce 🙂

Dar e Romania, noi ne credem civilizati, iar unii risca sa puna la incercare civilizatia noastra

14 thoughts on “Marketing riscant

  1. Furtul receiverelor e inutil pentru faptasi, acestea se pot bloca imediat (au o cartela de identificare pe baza carora se permite decodarea canalelor).

    Asta nu inseamna ca:

    1. furtul receiverelor nu e o paguba pentru romtelecom.
    2. monitoarele LCD nu se pot fura oricum.

    Dar stii ce ma mira si mai tare ? Nu am vazut dolce inca, dar monitoarele de la zoom sunt samsunguri. Aia n-au avut pe ce da banii ? Chiar conteaza calitatea ATAT de mult ? Ca ma indoiesc ca ei pot face rost de display-urile alea la un pret mai mic decat un acer de 22″ spre exemplu. Care oricum functioneaza impecabil.

  2. eeeeeee. Complicata treaba: trebuie sa specifici cand lea-i vazut: ora si minut! Sunt probleme volatile si nu merge sa vorbesti la modul general. Eu alataieri seara cand am trecut pe-acolo nu le-am vazut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: