Lipsa de creativitate

Am facut doua reclame bune si atat.
Sau nu, nu sunt bune, au avut impact. Asta nu inseamna sa fie neaparat buna. Reclamele bune nu pot fi premiate, pentru ca le recunoastem prea tarziu.

In schimb le putem folosi pe acestea in mod obsesiv, pentru a prezenta alta chestie care nu inspira nimic bun anul asta.

Sau spotul radio cu manele. S-a difuzat cumva pe radio21?

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

6 thoughts on “Lipsa de creativitate

  1. Mie mi se par ok Olimpiadele Comunicarii. Multi dintre cei care ajung in finala sunt si angajati prin agentii, ceilalti oricum au ce invata de la participare. E o experienta ok.

    In ceea ce priveste spoturile astea, sunt niste spoofs, iar targetul este format din oamenii care ar participa la olimpiadele comunicarii. Adica 1. studenti si 2. foarte pasionati de publicitate.

Leave a Reply