Cum sa iei teapa de la cel.ro

Simplu, comanzi un produs si nu ai absolut nici un fel de garantie ca ce se afla in cutie (colet) este ceea ce ai comandat sau ca produsul este in stare de functionare sau ca este nou.

Iata intreaga poveste: am comandat on-line de la www.cel.ro un GPS, desi imi promisesem solemn ca nu voi mai comanda in viata mea de la ei. Uite ce am primit:

cel 003

cel 004

cel 005

cel 006

cel 007

… cutie rupta, accesorii aruncate in cutie de-a valma, fara pungi, nesigilate, ecran spart, aparat plin de zgarieturi, vizibil folosit …

Bineinteles ca am pus mana pe telefon ca sa rezolv problema si bineinteles ca am fost plimbat intre toate departamentele posibile si am dat mail-uri la shaptemii de adrese (cea care raspunde la telefon e intotdeauna cu capul in nori si se scuza de fiecare data ca ea doar “raspunde la telefon”) ca intr-un final sa imi spuna cu mult tupeu ca “asta e frate”, nu are cum sa imi inlocuiasca produsul.

Mentionez ca nu este prima oara cand am probleme cu acest magazin on-line avand aproape de fiecare data dificultati in achizitionarea de produse (comanzi un anumit model de laptop si vine altul, scrie ca e pe stoc, se confirma telefonic, apoi nu mai e pe stoc, se propune inlocuitor mult mai scump si mai slab, etc.), ca sa nu mai zic si de faptul ca orice greseala comit cei de la cel.ro e pe cheltuiala ta, deoarece ei nu isi asuma cheltuielile de transport in cazul returnarii produselor si inlocuirii cu cele comandate. Daca mai ai si ghinionul sa comanzi produsele “pe firma” nu mai ai nici o sansa sa returnezi produsul, asta deoarece APNC-ul (OPC) apara drepturile persoanelor fizice nu si ale persoanelor juridice. Asta ar insemna ca ar trebui sa ii dau in judecata ca sa imi recuperez o paguba de 1500RON.

Hai sa fim seriosi …. :)))

Va recomand “cu caldura” acest magazin on-line in cazul in care stati bine cu banii si mai ales cu nervii !

P.S. Am incercat sa pun un comentariu negativ la ei pe site … in dreptul produsului cu pricina, bineinteles ca toate comentariile … sunt cu “aprobare” :)))

Teapa usoara !
Razvan.

Update: joi/06.05.2010/20:11

Important : A nu se înţelege ca am ceva de comentat la adresa produselor Mio. Consider în continuare că produsele Mio sunt foarte performante şi printre cele mai bune din lume şi nu pot decât să-mi cer scuze faţă de producători că produsul lor a fost menţionat în mod involuntar în acest post “negativ”. Dovadă stă faptul ca nu am dorit returnarea banilor ci am dorit doar alt produs NOU.

Iată si finalul.

  1. M-au sunat reprezentanţii cel.ro si mi-au cerut sa trimit produsul înapoi spre analiza/înlocuire
  2. Ca sa fie totul transparent şi să evităm  orice altă complicaţie ne-am înţeles să trimit un delegat cu produsul la sediul lor.
  3. Am trimis un delegat la Bucureşti la sediul CEL spre a supune spre analiză produsul în cauză.
  4. După analiza mi s-a propus repararea produsului (înlocuirea ecranului spart) lucru pe care l-am considerat inacceptabil.
  5. Am insistat sa fie înlocuit produsul defect cu unul NOU … sigilat.
  6. Ora 11.00 – După ce au primit aprobarea de “sus” au cerut delegatului sa revină la orele 17.00  ora la care le soseşte lor produsul nou.
  7. Trimis delegatul la “plimbare” pana la orele 17.00
  8. La ora  16.55 produsul era pe drum. Timp estimativ de sosire 30 minute.
  9. 17.35 – produsul încă nu a ajuns…. probabil e in trafic…mai aşteptăm
  10. 17.50 – … încă nu a sosit ..mai aşteptam …..
  11. 18.02 – A sosit produsul…. E sigilat, e nou. Văzut, pozat, mulţumit, delegatul plecat inapoi.
  12. ~19:45 – A sosit delegatul, am cutia in mana …

[mai jos aici vor fi sunt pozele (sa vedem cum arata un Mio NOU, inca nu am cablul de date la indemana]

DSC01798

DSC01799

DSC01800

DSC01801

DSC01802

DSC01803

Tragem linie si contabilizăm:

Eu – cinci zile de nervi, clienţi nemulţumiţi, o zi pierdută de un om, 250 km parcurşi, pagubă recuperată.
Ei – înjurături primite, imagine mototolită, timp pierdut, clienţi pierduţi.
Voi – Mulţumiri din partea mea, acatiste gratis 🙂

Încheiere.

Deşi le-am propus în nenumărate rânduri  sa rezolvam problema pe cale amiabila, răspunsul “final” din partea lor a fost de fiecare data ca “…Produsul nu poate fi schimbat sau returnat..” in acest moment sunt uluit că problema a fost rezolvata, si mă simt dator sa le mulţumesc celor care au contribuit la asta prin posturile scrise. Sincer, nu mai credeam ca se mai poate rezolva, comandasem încă de vineri acelaşi produs (tot on-line 🙂 ) si deja trecusem paguba la pierderi. Cei de la cel.ro mă roagă în acest moment să retrag articolul dar din păcate nu pot face asta în primul rând din respect pentru cei ce mi-au susţinut cauza, cât şi din respect pt. adevăr (suna pompos  dar  alta formulare nu am găsit 🙂 )

Probabil că acum ar trebui să le şi mulţumesc celor de la CEL că au avut bunăvoinţa să facă ceea ce era de fapt de datoria lor sa facă de la bun început. Din păcate atitudinea lor a stat la baza acestui post, eu îmi doresc ca nimeni sa nu aibă de suferit şi în acest moment mă declar răzbunat.

Razvan.

@raz

Leave a Reply