home to blog Ceata

Ceata

Pasajul nou inaugurat la Baneasa a decongestionat traficul de la iesirea din Bucuresti pana in Otopeni.
Nu se circula cu 150 la ora, dar ai trei benzi pe sens si nu ai motive pentru care sa franezi. S-a dezactivat ( asa am eu impresia) intersectia de la Academia de Politie, in schimb e frumos si bine.

Cred ca si mai bine

14 thoughts on “Ceata

  1. Postul tau arata ca nu ai fost pe acolo in orele in care se intampla aglomeratia. Ar trebui sa stii ca acea congestie SPRE Otpeni se intampla intre anumite ore; in schimb, spre Bucuresti e continua. Inaugurarea de ieri NU A REZOLVAT NIMIC. A, ba da, a reusit sa deplaseze congestia si pe banda pe unde iesi de la Carrefour, paralela cu podul. Urmarea e ca NU mai poti iesi de la Carrefour pe sub pod si sa faci stanga spre Bucale intrucat acolo sunt miticii care s-au crezut mai jmekeri si au incercat sa-i fenteze pe cei de pe pod mergand pe breteaua paralela.

  2. Am trecut eu azi dimineata de vreo 6 ori pe acolo si este cam la fel. Mai ales in sensul Otopeni-Bucuresti.
    Dar o sa dea drumul la autorstrada de Brasov deceniul viitor si o sa fie mai bine 😉

  3. nu inteleg ce se bucura lumea.

    aia nu ajuta decat bucata dintre aerop baneasa si intrare in otopeni.

    coada va fi in continuare la iesire din buc, de la arcul de trium si pana la baneasa – antena1. ca acolo nu s-a schimbat nimic.

    so , big deal, hai sa vedem duminica asta, hai sa vedem vinerea asta.

    Abureala in ochi pentru fraieri, facilitati pentru birourilea alea biznoase, ca trebuiau sa ajunga maharii repede.

  4. s-a decongestionat pe naiba. se circula la fel. eu din otopeni pana la piata presei cu masina tot 2 ore fac. asa ca sa ma scuteasca astia cu “s-a decongestionat”. s-a mutat coada mai acana, atata tot, la intersectia cu aerogarii acolo tot e nasol.

  5. Calatorul sa stii ca nu e foarte rau la Carrefour acolo, insa nu Carrefourul nu e important cand treci pe acolo.

    Iar aglomeratia, cel putin azi in timpul orelor de varf, cand acu ceva timp se intampla pe tot drumul s-a intamplat doar pe distanta de vreo 5 kilometri pe fiecare sens de la si inspre semafoarele de la Baneasa.

  6. Piticu, ai dreptate insa ceea ce voiam sa subliniez este ca zona nu va fi catusi de putin mai degajata, dimpotriva. Datorita minunatei planificari e deja mai prost. Merg pe DN1 zilnic de niste ani buni -foarte multi- si am vazut cum s-a stricat circulatia progresiv. Gandeste-te ca zona adiacenta DN1/pasaje inca nu e locuita. Sunt insa in proiect multe blocuri de locuinte acolo + toate blocurile acelea de birouri inca nu sunt locuite. Dar vor fi cat de curand. Iti dai seama cum va arata zona la orele de varf de intrare/iesire (de) la birou? Sun zile in care coada incepe dincolo de podul Otopeni, spre centrul localitatii. Parerea mea este ca inca nu am vazut ce este mai rau in materie de trafic la intrarea in Bucuresti. Dupa cum bine a spus cineva pe aici, numai constructia autostrazii va mai salva ceva, dar nu mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.