Campanii media integrate? Nici vorba!

As fi fost foarte fericit daca lumea ar fi invatat sa faca o campanie media. Aparent pentru unii televizorul e singurul mediu care respira si care livreaza. Asa ii pacalesc agentiile care le produc marfa pentru TV. Pentru altii online-ul este singurul mediu in care ei trebuie sa existe. Iar pentru ceilalti Facebook e singurul mediu de unde isi atrag clientii. Dar toate aceste gandiri sunt gresite.

Am incercat sa atrag atentia asupra acestui fapt cand am pus primul pe net  clipul cu mc-micii de la McDonald’s. Ce a inteles  agentia din treaba asta? Ca am vrut sa ii sabotez. Desi era un promo gratuit, pe un canal alternativ de promovare.

Acum e randul celor de la Antefrig. O campanie si o companie pe larg laudata de emisiunea de profil Apropo TV. In schimb ce invata ei de aici. Nimic. Si ce e rau? Ca produc un clip foarte misto, pe care il vezi doar la televizor. Iar apoi, nimic si degeaba. Ar fi fost foarte bine daca ar fi existat clipul pe youtube, pus de ei, daca ar fi existat o continuare a acestei campanii, daca ar fi existat si in alte medii. Asa o difuzare aiurea la televizor, chiar daca e misto nu cred ca te ajuta cu nimic.

 

Si de ce sa targetezi doar un numar limitat de oameni, cand pe langa TV poti baga si un clip pe youtube si un joc pe net si … ceva. Costa mai multi bani? Da, dar nu atragi mai multa lume? Nu atragi lumea care trebuie? Si nu costa mai mult decat crezi tu.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply