web 2.0 appliance

Ultima din conferintele de la Ronewmedia prezentata de Dragos Stanca.

Melanie Shah ne vorbeste despre media, news media si canalele de comunicare pe care noi le impartim acum. Prezinta cum o stire ajunge la audienta. Folosim online-ul, iar asa avem parte de UGC, astfel putem integra toate cele 4 module importante alte mass media: mobile, online, broadcast, print.

Crossreference – un procedeu ce ar trebui sa se gaseasca in orice media in 2007. Adica ziarul, tv-ul, radioul ce isi trimite oamenii pe online pentru o mai usoara informare si pentru a fideliza oamenii acolo unde le place mai mult, cum le place mai mult. Iar aici intervine UGC-ul si interactivitatea.
A exemplificat mult cum se face web 2.0 . Eu stau sa ma intreb, pentru ca am vazut pe twitter lume ce a ramas cu gura cascata. Sunt chiar chestii pe care noi nu le cunoastem? Sunt chestii care nu se aplica in internetul romanesc? Toate astea le fac eu la mine pe blog … si totusi. Parca nu fac indeajuns.

Si am o intrebare, ne intereseaza feedback-ul? Daca da, de ce? Ce naiba putem invata dintr-un feedback?

Ne arata (vai ce lunga prezentare) alte exemplificari ale lui web 2.0: twitter, and Facebook (i don’t know if facebook is developed here how it’s in UK./ Yes it’s called hi5 🙂 ) .

Danny Dagan incearca raspunsul la interbarea mea explicand de ce e bun UGC-ul, cum, de ce am nevoie, cat am nevoie. Un punct important ar fi: nu ii promite CEO-ului ca vei fi noul facebook ca nu vei reusi.
Danny prezinta care sunt pasii unui startup 2.0 : inhouse, open source, cu un partener extern si free.

Gandeste-te inainte de o afacere de tip web 2.0, cum vei fi citit, ce vor spune bloggerii despre tine, cum te va vedea lumea.

Lucian Despoiu, de la Kondiment e un baiat foarte fin si dragut. Se lauda cu profilul de hi5 al lui Radu Mazare care a strans 1.500 de unici. Deci Kondiment face publicitate lui Mazare. Revenim la Ionut Oprea.

Ionut Oprea, vorbeste serios despre bloguri (dar iar are emotii si se grabeste). google stie Nu avem acoperite toate categoriile de bloguri. Publicitatea online pe bloguri apartine companiilor. PR-ul pe bloguri are doar putine teste. Specialistii de PR din romania, inca se tem de bloguri si nu comenteaza pe ele.  Prezinta (in final) proiectul blogbrowsing, unde avem si date de acces, vizitatori si reach.  De asemenea a prezentat proiectele duse pe bloguri ex: Magazinul de Case.

Ne prezinta cum raspund cititorii de bloguri la reclama, bannere. 2007 a fost un an al experimentelor, iar in 2008 sunt cateva previziuni care s-au realizat.

De remarcat ca pana si Google stie ce sa afiseze atunci cand prezinta un blog vizitatorilor.

8 Responses

  1. Ionut Oprea

    Salut,

    Am avut mai putine emotii data asta, probabil inca peste vreo cateva zeci de prezentari voi scapa complet de ele 🙂

    Ca o completare la ce ai povestit, eu ziceam de publicitatea pe bloguri ca e rezervata in momentul asta cunoscatorilor si companiilor online.

    Am pus si prezentarea pe blog/pe slideshare, pentru cei care n-au fost si pentru eternitate.

    Reply
  2. Lucian D

    Salutari Piticule
    Merci de aprecierile pline de entuziasm si voie buna.

    Ca sa punem in perspectiva ce a facut agentia KONDIMENT pentru Radu Mazare.

    – peste 15 000 de unici pe site (in ultimele 5 zile)
    – peste 1800 connected friends (in ultimele 4zile jumate) in Hi5
    – peste 4430 de vizite pe profilul de hi5
    – peste 1000 de oameni concectati (opt-in) pe lista de Yahoo Messenger a lui RM

    Discuta cu orice comunicator online competent din Romania/Germania/UK.
    Pune in perspectiva faptul ca nu vorbim aici de Loredana, AdrianMutu sau Andreea Marin.
    Vorbim de “un primar”.

    O sa vezi ca aceste rezultate se claseaza in zona de ultra-performanta.

    Tinem aproape.

    Al tau
    Lucian (lucian.despoiu@kondiment.ro)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.