M-am dat cu un golf 6 in week-end si m-am bucurat.  In final a inteles VolksWagen ca masinile anului 2008, trebuie sa nu mai semene cu cele de acum 20 de ani si ca trebuie sa evolueze la nivelul de usurinta in folosinta, confortul soferului, dar si divertisment.

Drept urmare Golf 6 n-are USB, asa cum am eu, dar are urmatoarele:  GPS incorporat, display cu touch, poti vedea dvd-uri pe display-ul ala, dvd-rom, hard disk intern de vreo 16 gb, lumini statice de drum (adica proiectoare care se aprind stanga / dreapta in functie de cum invarti de volan), lumini de zi, scaunele sport care in final urmaresc ergonomia corpului si nu te doare curul dupa vreo 3 ore de stat in aceeasi pozitie.

Pe de alta parte, daca ar fi sa compar Golf 6 cu masina mea, are in plus doar luminile statice (dar astea cred ca mi le pot face si eu cu upgrade), hardul intern (dar eu am USB), touch screen (dar eu nu-l prefer), 6 viteze (la 140 cai diesel), senzorul de ploaie (dar de cele mai multe ori e deranjant).  In rest toate masinile facute anul asta parca au fost facute dupa aceleasi norme si ca sa aiba aceleasi functionalitati, ramanand ca oamenii sa nu mai cumpere decat marca.

Bine, daca vorbim de marca si de utilitatile astea, pretul e destul de piperat: 22.000. Dar pentru cine are o pasiune pentru Golf e misto. Bine, eu consider ca e total diferit fata de Golf 5 din punct de vedere al utilitatilor si al driving expierence-ului, iar unii pot avea pareri diferite, dar am vazut cum poate sa franeze si sa evite un tico pe autostrada 🙂

Si era rosie …


Acesta NU este un articol comercial.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

19 Responses

  1. Andrei Monciu

    din pct de vedere mecanic it’s the same shit, acelasi sasiu, Golf 5 a fost un pas urias inainte, restul e tacere.

    PS ce ai pus tu e Golful 6 GTI, nu mi se pare relevanta comparatia cu un Golf 6 normal

    Reply
  2. FlorinC

    Pai sa vedem de ce era mai scumpa decat a ta:
    – roti de 17″
    – jantele din aliaj usor (la fel si roata derezerva, aici sar putea sa fie un deranj, pt ca trebuie sa o verifici si pe asta din cand in cand)
    – suspensii sport (apropo nu te arunca in curbe, si trebuie sa recunosti ca suspensiile sunt ok, nu ti-au rupt fundul)
    – discurile de frana pe fata si spate
    – ESP-ul cu tot ce trebuie (abs, asr, etc), a ta are doar ABS
    – scaune sport
    – cei 40 de cai in plus fata de a ta, 6 trepte
    – dvd-ul are si navigatie (acoperirea naspa la romania)
    – dvd-ul suporta si filme (doar in stationare)
    – nu are usb dar are slot SD
    – toate airbag-urile inclusiv cel pt. genunchi la sofer

    Nu mai stiu ce mai era pe ea, dar mai sunt maruntisuri de genul astora de mai jos:
    2 isofix-uri pe scaunele din spate, cotiera centrala la scaunele din spate, spalatoarele cu presiune pt. faruri, etc

    Reply
  3. laurentiu

    am o mare retinere sa fac vreun comentariu cand stiu ca la origine golful ( vezi 1 si 2 ) a fost copiat dupa renault ( vezi RENAULT 11 ). FARA COMENTARII.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.