netcamp 2007

E interesant totusi modul in care toate chestiile astea se aplica in online-ul romanesc. Adica, creativitate inseamna copy/ paste. Keep thinking inseamna cum ar fi sa fac eu mai multe afisari din pagina asta, be original inseamna sa pui pe net niste lucruri ce le-a pus altcineva mai inainte, dar tu ai autoritate mai mare deci iti castigi vizite.

Foloseste ce este deja acolo, adica vezi cum au facut altii si au avut succes, fa si tu la fel, pentru ca e o munca usoara si testata pe altii. Bineinteles foloseste lucrurile astea cu inteligenta, ca sa nu se prinda aia ca i-ai copiat si sa te faca de cacao.

Si nu in ultimul rand, vorbeste frumos cu oamenii. Daca nu stii cum sa faci asta, vezi la conquiztador cum esti tratat. Ei au succes, cine face ceva exact la fel?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. Andrei Monciu

    Faza cu creativitatea cred ca depinde si de domeniul in care activezi. Eu de exemplu scriu in domeniul auto si sa stii ca este destul de greu sa gasesti material nou, de care ceilalti sa nu fi auzit, mai ales aia mari care nu stiu daca-ti vine sa crezi dar iau si ei sursele de pe ent de pe site-uri straine de specialitate. Creativitatea cred ca intervine in cazul meu cel putin, modul in care prezinti anumite fapte, stiri etc.

    Reply
  2. victor

    sfaturi pentru webdevelopers de la un NON webdeveloper
    :))
    misto

    urmeaza ca un PR sa imi explice cum e chestia cu fuziune nucleara…

    Reply
  3. Diana

    Ce bine e sa faci curat prin contul de Flickr. 🙂 Mersi, aveam nevoie sa vad asta *acum*. NuConteaza(.com) de ce… 🙂

    Reply
  4. Dever

    “Use what is already out there” banuiesc se refera la a “Nu reinventa roata” si nicidecum la copy/paste.
    P.S. Asta nu e cumva dintr-un speech al lui Seth Godin … sau confund ? (Mi se pare cunoscuta faza cu “Pull, don’t push”)

    Reply
  5. George Buhnici

    Personal sunt dezgustat de majoritatea blogurilor romanesti. Rasa Copy/Paste este inca la putere, insa asa cum publicul de tv a inceput sa taxeze penibilul si imitatia, asa se va intampla si pe bloguri cu cei care nu scriu nimic din capul lor. Asa adauga o zicala dintr-asta de PR: “Fii sursa nu un copiator defect”.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.