Acum cateva luni laudam Fooda, o solutie foarte buna de a avea o masa buna in Bucuresti. Teoretic mancare buna, frumos prezentata, gustoasa si asa mai departe. Astazi gata. S-a terminat bucuria. Probabil le-am trimis prea multi clienti. Probabil am scris de ei si a inceput lumea sa comande de la ei. Asa incat si-au luat in cap si nu mai vor sa livreze. Si asta desi sunt pe harta, in zona de ei desenata de pe harta.

teapa fooda

Asa incat, daca stati undeva in Grivita, ati putea avea sansa sa primiti mancare acasa de la Fooda. In rest nu. Pentru ca au prea multe comenzi sau pentru ca nu au chef sa mai livreze.

Asta si daca le-ati facut zeci de comenzi inainte, iar fiecare comanda era de vreo 100 de lei sau mai bine. Pentru ca nu sunt ieftini. Sunt doar nasoli. Asa ca Fooda e o teapa. Ma scuzati ca mi-am permis gratis sa scriu un articol in care sa ii laud. Aparent laudele nu sunt bune, ca ii fac dupa sa nu ii mai intereseze de clienti.

Si mie mi-e foame.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

13 Responses

  1. Oana Nita

    Buna seara,

    As dori sa comentez oficial acest post, din partea Fooda. Ma numesc Oana Nita si sunt Director General la Wu Xing si Fooda.
    Ni s-ar fi parut corect ca domnul ce detine blogul sa fi relatat ceea ce s-a intamplat astazi pana la capat.
    Este perfect adevarat ceea ce a spus, dar nu complet. Intr-adevar comanda a fost refuzata de catre un operator din call center cu motivul ca adresa nu se afla in zona noastra de livrare, ceea ce a fost gresit. Dupa aproximativ 10 min de la aceasta convorbire (recunoastem, cam tarziu), operatorul, fiind nou angajat, s-a gandit ca mai bine ar fi sa verifice cu dispecerul de livrari. Atunci cand a constatat ca a gresit, a sunat clientul (care era o doamna si nu Dl. Dorombach), si-a cerut scuze si a intrebat daca se mai doreste comanda. Doamna respectiva a inteles si plasat comanda.
    Nu incercam prin aceasta postare sa spunem ca nu s-a gresit. Era un operator nou si mai mult decat atat zona unde se afla adresa era nou creata si nu exista pe harta tiparita. Asta tot nu inseamna ca nu am creat clientei un disconfort si de aceea am contactat-o, am rugat-o sa imi confirme cele aflate de mine din interior si mi-am cerut inca o data scuze pentru aceasta situatie.
    Deci, dupa cum spuneam, am gresit si ne asumam, dar nu cred ca ceea ce s-a intamplat astazi are legatura cu faptul ca Dl Dorombach a fost multumimt de calitatea preparatelor noastre atunci cand a comandat. Nu mi se pare chiar corect sa se schimbe o parere radical din cauza unei greseli, zic eu, omeneasca, dar asta este opinia mea care nu este obligatoriu sa coincida cu a altor persoane.
    Nu consideram ca suntem perfecti, de aceea se intampla cu siguranta si greseli in ceea ce privesc preparatele, asa cum veti constata cand veti citi comentariile la postare. Acestea ar putea intr-adevar sa anuleze ce s-a scris de bine despre noi si toata bucuria pe care am avut-o atunci cand am descoperit ca ni s-a facut reclama gratis pe unul din cele mai citite bloguri.
    Imi pare nespus de rau pentru ce s-a intamplat cu comanda doamnei respective. Din pacate nu este prima gresela si nu va fi nici ultima atat timp cat lucram cu oameni. Imi pare si mai rau de faptul ca dansa nu a sesizat imediat dupa sosirea comenzii pentru a putea sa remediem pe loc nemultumirea.
    In incheiere, multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca tot. Nu am reusit sa fiu mai succinta de atat. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create vreodata si dorim sa va asiguram ca toate reclamatiile la noi sunt tratate cu maxima prioritate si va rugam pentru orice problema sa apelati dispeceratul nostru sau sa ne scrieti pe Facebook. Orice greseala sesizata ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.

    Reply
    • Dan

      de ce nu ati trimis o comanda din partea casei dupa magaria comisa? nu trebuia sa ii luati banii lu’ Piticu

      Reply
      • Diana

        iti dai seama ce magarie s-a comis:))…femeia iti explica elegant aici care a fost situatia si tu sari ‘d c i-ati luat banii doamna?’. dar asa suntem noi, o mare parte din romani, tigani.

    • Silviu Stefanescu

      Doamna Oana Nita,numele meu este Silviu ,lucrez ptr o companie care se ocupa cu aprovizionarea de papetarie cu sediul undeva in Str Pajurei.Zilnic suntem 8 oameni care lucreaza acolo peste program si cateodata chiar si in weekend.In urma cu ceva timp comandam mancare de la wu xing si fooda ori de cate ori voiam sa mancam ceva sanatos si gustos.La un moment dat mancarea ce era livrata de la voi era buna si gustoasa doar “de aruncat la gunoi”.Au fost 2 zile cand am prins eu personal comenzi de la dumneavostra (alte dati cand colegi si seful nostru au observat)in care ,puiul era nefacut(cand il depicai era in sange),salatele erau innegrite pe margini fiind dovada a calitatii proaste si invechite,gratar prajit de 2-3 ori fiind vizibile mai multe urme de gratar pe el iar carnea foarte tare(o posibila comanda netrimisa sau neonorata care parea reambalata).De fiecare data cand noi sunam la voi sa va reclamam problemele evidentiate aveam parte de aceeasi replica ptr prosti”Ne pare rau,nu se va mai repeta”..si culmea, se repeta.Asta pana intr-o zi cand am cazut toti de comun acord sa nu mai comandam de la dumneavoastra in urma ce primisem mancarea nefacuta si am sunat la voi DIN NOU si nici “Scuze” nu ati mai zis….pe sistemul oricum suntem nesimtiti si va cerem o caruta de bani pe niste produse reambalate si decongelate..la ce dracu sa va mai cerem scuze cand oricum va consideram fraieri.In final, tipic sa blamati niste noi-angajati cand aceste probleme trebuiau oprite inca de la primele sesizari daca va considerati un director capabil si tenace.Sper sa fii invatat ceva din asta doamna Oana.Oricum 8 clienti care au bagat cateva zeci de milioane in…dumneavoastra ati pierdut in momentul in care mancarea si profesionalismul/bunul simnt au ajuns pe aceeasi lungime de unda – De porc!

      Reply
      • Oana Nita

        Buna ziua,
        Imi pare rau pentru ceea ce s-a intamplat cu comenzile livrate la dvs. Scuzele pot fi de prisos in asemenea situatii, dar ele treubuie cerute chiar daca nu sunt acceptate. Ar fi fost foarte bine daca ati fi trimis comanda inapoi atunci cand ati fost nemultumiti. In acest fel, as fi putut sa iau niste masuri la momentul respectiv. Nu doresc sa va contrazic, dar dvs considerati ca nu oamenii sunt de vina pt ceea ce se intampla. Va pot spune ca salata nu poate arata cum ati spus dvs, decat daca au preparat-o cu un timp inainte de livrare si nu pe loc, ceea ce nu este conform instructiunilor de lucru; carnea nu poate fi cruda, decat daca nu s-a respectat timpul pt preparare termica din graba, iar gratarul poate fi prea uscat doar daca a fost lasat prea mult (mai multe dungi este normal sa aiba deoarece se intoarce de mai mult ori). Despre faptul ca nu vi s-au cerut scuze pentru neplacerea creata nici nu mai vorbesc. Realitatea este ca oamenii au momente cand nu respecta regulile din diverse motive, dar asta nu inseamna ca vina nu este a companiei. In fata cllientului, raspunzatoare este firma in frunte cu managerii. Singurul lucru pe care indraznesc sa il consider nepotrivit este acel “nu se va mai intampla” deoarece nu folosim acest “text” in ideea ca nu putem garanta acest lucru. Nici dvs nu cred ca puteti garanta ca un coleg al dvs nu va trimite hartie colorata in loc de alba, din greseala, si ca data viitoare nu se va intampla la acelasi client o greseala facuta de un alt coleg. Putem, eventual, sa incercam sa garantam doar personal ceea ce facem cu mana noastra sau, cel putin, eu asa consider. Discutia este mult mai lunga atunci cand discutam despre productie fara automatizare, cu o echipa de aprox. 100 persoane, dar nu doresc sa intelegeti ca nu consider ca fiecare domeniu are complexitatea lui.
        In ceea ce priveste adresarea dvs, va pot intelege supararea si sunteti liber sa va exprimati cum doriti, considerand ca ne asumam greselile si ca pentru orice exista plata si rasplata, pedeapsa este in primul rand faptul ca nu ne-am respectat valorile si ne-am dezamagit clientii si in al doilea rand ca am pierdut niste clienti care au investit in firma noastra (imi doresc sa cred ca asta ar fi insemnat “……” folosite de dvs.), iar in ceea ce priveste competenta mea, nu pot decat sa sper ca voi reusi sa ma incadrez in indicatorii setati, printre primii fiind un procent minim acceptat de reclamatii deoarece stiu ca nu avem cum sa nu gresim deloc si sa multumim clientii in procent de 100% .

    • Bogdan

      Mancarea este de proasta calitate dpdv preparare, ori arsa, ori nefacuta, snitel care e mai mult “ambalaj” decat carne, omleta lipita de tigaie, etc etc…..am sfatuit toti prietenii din firma si cei de pe FB sa evite Fooda, o mare tzeapa in stil romanesc.

      Reply
  2. Victor

    Ce amabil este personalul Wuxing cand vine vorba sa linguseasca clientii,care le cresc cifra de afaceri.Pacat ca in interior treaba sta cu totul altfel,incepand cu amenzile abuzive date in stanga si in dreapta de catre sefele de tura ,care nu sunt in stare sa gestioneze nici cea mai mica situatie si isi gasesc tapi ispasitori.Iar in mod concret nimeni nu se ocupa de firma nici macar o treime din cat ar trebui-o totala dezorgonizare.
    Iar acest lucru se resimte si la nivelul bucatariei,unde nu se respecta nici cele mai mici reguli de igiena(n-ar avea rost sa intru in detalii,pe care de altfel le cunosc foarte bine in calitate de fost angajat).

    Reply
  3. Ion Iliescu

    Ca fost livrator nu o sa ma plang de conditiile foarte proaste de munca ci o sa va spun ca orezul Jasmine se foloseste foarte putin ( orezul Deroni e baza ) , comenzile refuzate se recicleaza si o parte din portia ta de mancare contine mancare reciclata ( sunt prea chitrosi sa dea mancarea refuzata ca sa manace livratorii care nu au acces la mancare decat contracost 30 % reducere ) … ingredientele sunt cele mai ieftine posibile . Pofta mare !!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.