Stiti ca anul trecut parca BBC a intrat intr-un plin proces de digitalizare, de inchidere a statiilor neretabile si de evolutie la media digitala. La momentul repsectiv lumea a fost sceptica si ca de obicei sindicatele lor au protestat. In schimb schimbarile in bine s-au vazut imediat, de la calitatea imaginilor, la calitatea emisiunilor, dar si intr-o mai mare apropiere de public.

De fiecare data pe BBC Radio 1, cel putin cat ascult eu, se fac trimiteri spre site. Orice promo este insotit de trimitere catre site, nu ii mai invita pe oameni sa asculte emisiunea, ci sa urmareasca siteul si sa asculte acolo. Mai nou isi promoveaza noul player audio astfel incat sa poata fi ascultat de peste tot din lume. Iar stirile incep cu expresia: listen, watch, share.  Iar la final sau in stire, mai multe detalii pe site.

 

Am mai scris o data cum cei de la BBC au strans 800.000 de lire in jumatate de ora, bazandu-se exclusiv pe internet.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

One Response

  1. CumSa

    Nu stiam. Nu cred ca trebuie sa spun eu, dar este o strategie de marketing foarte bine pusa la punct.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.