Skoda Citigo, distractia e in oras

Skoda Citigo, distractia e in oras

Eu nu ma uit la masini dupa cai putere sau aspect. Drept urmare masina mea are doar 90 de cai, desi ar putea avea 140. Ce imi place mie la o masina e confortul interior, e confortul la drum, cum se simte, cat de usor se conduce, cat de bine se aseaza la drum si cat de sigura e.

M-am distrat la Bestfest cu Skoda Citigo, castigata in urma concursului de alergat masini prin oras. Ma rog, nu chiar alergat, ca am mers in limite. Am fost in oras cu masinile si a trebuit sa ajungem dintr-un punct intr-altul intr-un Urban Quest atat de misto si atat de bine organizat.
Am plecat de la Porsche Nord, pana in Herastrau, iar dupa aceea in diferite puncte din oras, pe care le aflam printr-o aplicatie deschisa pe un telefon mobil, conectata la GPS, care trimetea in permanenta coordonatele noastre. Bunescu a fost coechipierul meu si astfel am ajuns foarte repede in fiecare punct. Bine, eu stiu si orasul bine. Cum a fost concursul, a povestit Vlad, eu vin cu video. (are si muzica misto, e bun de vazut)

Pe langa concurs, pe care l-am si castigat, m-am bucurat de un week-end in Bucuresti cu masina. Asa incat am preferat sa fiu la B’estFest cu ea. Si asta din doua motive, e si putin afara, e insa in oras si faci si putin offroad pe campul din parcarea de la Tunari. Asa incat am cam scos de la masina tot ce imi doream.

Masina e din casa A, am avut una cu 70 de cai putere, un motor de un litru, trapa si proiectoare, in trei usi si cu patru locuri pentru pasageri pe talon.
Fiind din casa A ai spune ca e o masina mica. Intr-adevar, e una mica, dar extraordinar de spatioasa. Am avut loc lejer cu fetele in spate si baietii cu picioare lungi in fata. Si ca sa explic la cat de spatioasa e, toti cei care am stat in fata, atunci cand ne-am dat jos din masina am inchis usa, uitand pasagerii din spate acolo. Fara sa rabatam scaunul, sa poata iesi din spate. Pentru ca pur si simplu iti da impresia ca si cel din spate are usa lui. E buna la condus, e stabila, simte frumos gropile si tampeniile din trafic. E totusi destul de usoara, asa ca nu sare frumos din doua gropi consecutive asa cum sare o masina de o tona jumate spre exemplu. Asa ca e de preferat sa nu o consideri masina sport, pentru ca o masina de oras e facuta sa te bucuri de ea.

Citigo ai putea spune ca e o masina de fete. Si le prinde bine acolo, dar poate fi la fel de bine masina cu care te duci la cumparaturi. Pentru ca ai imens de mult spatiu in portbagaj. Si e masina cu care sa stai si sa te bagi in aglomeratia din oras, pentru ca are oglinzile retrovizoare mari. E masina unde nu ti-e cald vara pentru ca are trapa prin care, la mare, poti iesi sa dansezi.

N-am inteles povestea GPS-ului de pe bord. De fapt am inteles-o, dar parca nu se prinde bine la noi in tara. Asa incat cam orice Citigo ar putea fi o tinta sigura pentru cei care afla ca masina vine cu GPS incorporat, detasabil. Se aseaza foarte frumos pe un suport pe bord si iti afiseaza si detaliile computerului de bord.

Am avut motorizare pe benzina. Si, asa cum stiti, masinile pe benzina tind sa consume mai mult. In Bucuresti mi-a iesit un consum extraordinar mediu de 5.5 la suta. Si masina nu s-a dat inapoi de la nimic, de la depasiri, mers repede, distractie de oras.

Mi-a placut sonorizarea, care era destul de tare. Mi-a placut tinuta de drum si accelerarea. Motorasul ala stie sa ii dea calumea.

Nu mi-a placut centura de siguranta si asta pentru ca trebuia sa ma intorc mult in spate ca sa ajung la stalp sa o trag. Drept urmare, daca pleci aiurea in trafic fara centura, e foarte greu sa ti-o pui din mers.

 

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply