Ai un eveniment. Tu ca PR, trimiti invitatii, te asiguri ca vin oamenii la eveniment. Dar vin? Primesti suficiente mesaje de confirmare? Din oamenii aia cati ajung la evenimentul tau?
Oare sunt prea scumpe minutele de pe telefonul mobil, gratuite, ca sa suni oamenii sa ii intrebi daca vin la eveniment? Daca vrei ca un anume om sa vina la eveniment, il suni sau ii dai mail sa ii reamintesti cu vreo 12 ore inainte?

Oare chiar nu este timp? Atat timp cat pentru evenimentul ala, daca te-ai chinuit sa dai cateva zeci de mailuri, probabil ai putea sa faci copy/paste in acelasi fel, doar sa le reamintesti. Asta dupa ce ai trimis invitatia cu o saptamana inainte.

Bonus:  toata lumea foloseste un smartphone. Toata lumea din cei care trebuie sa vina la tine la eveniment. Majoritatea, daca nu toti au mailuri pe Gmail. E greu sa faci un eveniment pe Google Calendar sau sa trimiti o invitatie de calendar pentru evenimentul tau? Asta ca toata lumea sa aiba deja evenimentul ala in telefon si sa ii alerteze telefonul?

Nu stiu. Doar intreb. O fi bine sa ai un eveniment la care sa iti vina aceiasi 20 de oameni, desi tu trimiti invitatii la 100?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

8 Responses

  1. Șerban

    Știu că ești prețios în răspunsuri la comentariile mele, însă poate îmi spui și mie, când faci afirmații ca cele din articolul de față, pe ce te bazezi? Ai cumva niște date statistice cu privire la adresele de e-mail din România? Dar la mărcile de telefoane, abonamentele la operatorii de telefonie, numărul de invitați și participanți pentru fiecare eveniment în parte etc.?

    Dacă generalizezi în fiecare articol, doar pentru că tu te-ai simțit frustrat într-o singură situație, nu demonstrează decât că nu ai evoluat în gândire cam de când erai în liceu și aveai impresia că totul ți se cuvine. Exclusiviști prețioși ca tine sunt mulți în cercul ăsta blogosferic și vina nu e a voastră ci a celor care vă bagă sub nas ca să promovați porcării, asemeni tabloidelor ce nu-ți sunt străine.

    Eu aș recomanda celor care te (și vă) bagă în seamă să nu mai comunice cu niciunul dintre voi pe adrese de GMail, Yahoo!, HoTMaiL etc. Dacă ai pretenția să fii privit ca profesionist, ar fi de recomandat ca și ei să aibă pretenția să vă faceți adrese de e-mail pe domeniul pe care promovați pișcoturile. „Toată lumea” are un domeniu propriu și „toată lumea” își poate face adrese @domeniul-propriu.ro.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.