Si al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu este gata, la fel de stramb

Si al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu este gata, la fel de stramb

Sunt aproape gata lucrarile la Pasajul Mihai Bravu si pentru al doilea pod. Desi au lucrat la el mai putin de un an de zile, la al doilea pod ma refer, lucrarile sunt acum pe ultima suta de metri. S-a turnat asfalt, s-au facut marcajele rutiere, s-au pus stalpii de iluminat public pe pasaj. Ramane sa fie racordati la retea, ramane sa se asfalteze breteaua de ocolire a pasajului, sa fie puse bordurile si de facut marcajul auto.

Si daca toate astea ar putea fi facute in doar cateva zile, vine Oprescu si zice ca toata treaba asta va fi gata peste o luna, o luna jumatate. Asta ca sa poata lega inagurarea Pasajului Mihai Bravu de alegerile prezidentiale. Pe principiul, ia uite ce va da Oprescu de alegeri. Uite un pasaj care a costat doar de doua ori mai mult decat era la inceput.

Ah, stiti care e distractia si pe sensul inspre Vacaresti? Pasajul Mihai Bravu e la fel de stramb si pe acest sens.

Long story, shrot. Companiile care au reluat constructiile la pasajul Mihai Bravu, dupa ce a fost abandonat de cealalta companie, au dat vina pe proiect si pe cum au fost executate lucrarile pana atunci si ca nu aveau ce sa faca, decat sa faca pasajul asa. Si probabil, decat sa aiba un pasaj cu un pod drept si cu unul stramb, l-au facut si pe cel de-al doilea pod stramb. Partea nasoala e ca nu e in oglinda, intelegeai viziunea aristului. E la fel de stramb ca pana acum. Ma rog, eu nu inteleg de ce podurile astea au o bretea de urcare ingusta, ca apoi strada sa se largeasca cu vreo 15 – 20 de centimetri dupa ce ajungi sus. Adica nu puteau sa faca breteaua la fel de la inceput.

Partea distractiva e ca tot nu va circula tramvaiul pe acolo. Daca va gandeati ca, gata, au facut pasajul, sa porneasca inapoi tramvaiul 34, ei bine acesta nu va putea circula, pentru ca la Piata Sudului sunt alte lucrari (acolo intr-o perioada intentionau sa faca un pasaj subteran), care au muscat din linia de tramvai. Ceea ce e bine. Cu vreo cateva luni inainte de a incepe lucrarile la Pasajul Mihai Bravu, cei de la RATB terminasera de reabilitat linia lui 34, de la Dristor pana sus la Piata Sudului. Si iarasi aglomeratie in trafic, pentru ca necirculand tramvaiul, toata lumea va sta in masinile personale. Vom vedea acum cozi in Tineretului si pe pasaj. Pentru ca asa suntem obisnuiti, sa facem lucruri pe jumtate, fara sa ne gandim la consecinte. Bonus, nimeni nu va face giratoriu la Mihai Bravu cu Calea Vitan, desi acolo, astfel, s-ar sistematiza mult mai usor intersectia.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply