Pentru ca ocupa un sfert dintr-o ora de televizor, e imposibil sa nu vorbim de reclame. Problema e ca s-a terminat vara, nu mai avem reclame cu gagici, cu bere, cu racoare, sau cel putin haioase, sau de vacanta. In schimb au aparut reclamele naspa, fara efect, fara grafica, fara mesaj.

Asa ca nu avem decat sa vedem reclame la asigurari vreo juma de ora, dupa care sa mai vedem o masina de spalat si atat.
Doar reclama noua la motorola mai indica ceva semne de viata ale industriei de publicitate. In schimb, doar reclame platite gros care nu vor avea nici un efect.

Parerea mea.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. lifesucks

    Majoritatea reclamelor care sunt la TV in perioada aceasta seamana izbitor de mult cu cele produse imediat dupa 1990.
    Reclame anoste , continut neintelegibil….

    Apropo, azi dimineata ai fost din nou la Radio21 . Poate maine am timp sa inregistrez :p

    Reply
  2. limpede

    Reclame sunt bune si rele cam peste tot iar uneori cele ce par proaste unora au publicul lor tinta, dar ma intriga faptul ca sunt fraieri care platesc pentru o a li se face publicitate cu o reclama ce arata niste brazi ce fac fotosinteza noaptea(o apa minerala), de exemplu.

    Reply
  3. alex

    daca vrei reclame misto suna la 0800.390.391 – Freedom. e gratuti de pe tel mobil. oricum poti suna doar de pe tel mobil. mai da-i in masa pe aia cu fix. afli informtii din nspe domenii – sport, program tv, cinema, bursa, horocop… etc.
    care-i spilu? pana primesti raspunsul stai 2 min pe hold si asculti reclame misto. suna sa zici daca sunt misto sau nu. si comenteaza pe http://www.freedomcall.ro

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.