Sa le traiasca familia alora de la seat, agentiei total cretine si idioate care a pus campania pe net, alora care au venit la Bucuresti si au spus ca overlayerele sunt THE GOD.

Reclama se inchide din stanga. E bine totusi ca-l afuma pe Boc 🙂 Nu?

Panaitescu fail. Ba, tu de ce nu iei atitudine?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

8 Responses

  1. Marius Deak

    hai sa plecam de la urmatoarele:

    Clientul vrea EXPUNERE.
    Agentia vrea PREMIU.
    Regia vrea VOLUM.
    Publisherul vrea BANI.
    Clientul vrea CONTENT.
    Clientul nu vede CONTENT ci OVERLAYER.
    Clientul enervat si la un moment dat isi va baga picioarele si va pleca.

    Reflectii rutiere:
    A. Cine are de primul de pierdut ?
    B. Cine a sacrificat binele propriului client pentru interese personale short-term ?
    C. Pe termen lung cine are de pierdut mai mult ?
    D. Cine are posibilitatea sa opreasca aceste “initiative” dar nu o face ?
    E. Cui te adresezi prin acest post si ce speri sa se intample ?

    my 2 cents.

    Reply
  2. varza

    Exista setare aia de blocare a reclamelor 😀
    Bine asta nu exclude faptul ca li s-a intins o mana astora cu publicitatea si ei au luat toata mana….

    Reply
  3. piticu

    exact marius: ma adresez alora enervati de reclama asta. De aia am scos in evidenta butonul de inchis.

    Cat despre cele de mai sus, noi bloggerii am demonstrat intotdeauna ca stim sa facem campanii foarte frumoase si ca avem idei foarte bune, bineinteles altele decat overlayere. Dar atat timp cat vine nu stiu ce specialist de nu stiu unde la nu stiu ce conferinta de la Howard & Jonhson si spune ca overlayerele sunt foarte bune … atunci noi vorbim degeaba.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.