Criza a inceput acum vreo 2 ani si a evoluat incet si mocnit in interiorul lantului de magazine Altex. Daca la inceput  angajatii erau cei razvratiti pe angajatori si marturiseau chinurile la care erau supusi in interiorul magazinului, la finalul anului trecut s-a ajuns la retineri de salariu, disponibilizari si demisii ciudate.

Drept urmare anul asta sunt anuntate inchideri de magazine, reduceri de salarii cu vreo 20%, disponibilizari de persoane. Angajatii vorbesc chiar despre inchiderea magazinului mediagalaxy din interiorul magazinului Unirea din Bucuresti pe 24 ianuarie.

Gurile rele spun ca din aprilie  Altex ar putea ramane in imposibilitate de plata. Asta pentru ca firma are stocuri imense, pentru ca vanzarile au scazut si pentru ca au fost oarece probleme in managementul firmei, plus investitiile facute in Neamt, acolo unde exista o linie de asamblare de prefabricate electronice (myria ).

Trebuie sa am si eu o intrebare nu? Cum sa lucrezi la Altex si sa ai credite?! 🙂

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

129 Responses

  1. Bolovan

    Mr.T ai dreptate, sper sa prind ceva reduceri cand se va inchide altexulcea ce se va intampla decurand,…Popo nu merita nici sa se pomeneasca de el este un ratat , incompetent adica zero pe de alta parte las sai fure pe moldoveni ambi isi merita soarta…:)

    Reply
  2. piti

    Dar de Altex Buzau ce aveti de spus? Magazin nou, personal competent. Il stie cineva pe Dan Adrian Rotaru?

    Reply
  3. duckadam

    Rotaru asta e un mare idiot,cind era el pe la Bucuresti era mare si tare si uite acum sa aflu ca a ajuns pe la Buzau,cred ca l-au ajuns blestemele angajatilor cind era el cocos de ne punea sa semnam inventare.

    Reply
  4. piti

    E din Buzau, deci a ajuns acasa, dar lucrurile nu merg bine: imparte sefia magazinului cu altcineva, vanzarile au scazut considerabil…

    Reply
  5. Invidia ....

    Stimate Domn duckadam,Rotaru nu va punea sa semnati acele inventare de dragul de a semna. Le semnati din cauza voastra fiindca sunteti nishte buti shi va furati intre voi sau din cauza ca nu sunteti in stare sa tineti un stoc sub control, asha ca nu mai fi invidios pe cei care doar ishi fac treaba.

    Reply
  6. karapace

    Ba gaozarilor nu mai vb in necunostinta de cauza,Rotaru e unul din putinii oameni din Altex care isi face treba si atat.Cred ca e singurul din tot ALTEXUL asta de KAKAT care tine cu angajatii,vb in pusca mea de dobitocii aia de la sediu care iau salariile cu sacii si sunt PRAF ,vb de directorii de zona aparuti peste noapte ca ciupercile dupa ploaie care nu stiu cum ii cheama nici cu buletinul in mana si care,in schimb au o multime de pretentii la sclavii din magazine.Nu mai patati onoarea unor oameni nevinovati si victime, ai sistemului OSTAHIE,precum Rotaru.
    GAOZARILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  7. duckadam

    Uite ca au aparut doi care-i tin partea lui Rotaru,ce sa zic ca asta a fost impresia care mi-a lasat-o la timpul respectiv si multi aveau aceeasi parere despre el,dar poate parerea era gresita si am pus si eu botul la parerire altora.In concluzie daca m-am inselat imi cer scuze fata de Rotaru si multa bafta in ceea ce face acolo la Buzau.

    Reply
  8. Invidia ....

    Ganditi va rog innainte sa spuneti ceva …. Cei care il cunoashteti pe Roatru, de cate ori v-a ajutat, shi de cate ori v-a fost dushman ??!?!?!?! Va spun eu …mereu ne-a ajutat pe toti !!!!

    Reply
  9. piti

    suparat pe Rotaru ar tb sa fie doar Manole, care nu stiu daca mai e in Altex, ca s-a culcat cu nevasta-sa, Mariuca

    Reply
  10. ???

    c salariu au rm in altex ..? bani care ii iei in mana fara garantia care s opreste?

    Reply
  11. Marius

    De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
    Fireste, pentru că pot.
    Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra
    cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat
    ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar
    este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin
    cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam
    in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul
    si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in
    data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel
    singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe
    produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul
    usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc
    si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu,
    decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca
    destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata,
    macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea
    pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta
    o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat…
    La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul
    relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri,
    ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam
    sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si
    explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare,
    o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie,
    m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site,
    scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice,
    nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit
    in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta
    sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi
    coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus
    la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile.
    Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare “nici vorba de asa ceva”.
    Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste
    prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor
    de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi.
    Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză,
    să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul.
    Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei.
    Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile.
    Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.