Live blogging in english at Bogdana

09:10 A inceput, vorbeste Dragos Stanca, prezinta programul zilei. Program care este disponibil si pe bluetooth. Sala este aproape plina.

Leon Levitt vorbeste despre o paralela si prezinta intercomunicarea intre online si print. El fiind vicepresedintele unui trust de presa din State.
– Oamenii vor mai multa informatie, dar evita presa scrisa. Drept urmare lumea se muta pe internet.

Jo Groebel . – se bucura ca Bucurestiul s-a dezvoltat mult in ultimii 4 ani, stie in romaneste doar La Revedere :))

– Web 3.0 ar trebui sa fie mai inteligent decat ce am facut pana acum. Sa trecem de la unimedia la polymedia.
– Pentru un plan in online e nevoie de sentimente (moods) si evenimente (situations).

Sorin Barariu despre Antreprenoriatul romanesc de succes in internet. Dezbatere live la The Money Channel, cu Sergiu Biris, Dragos Novac, Calin Fusu, Mihai Seceleanu si Pantazi

Calin a povestit despre cum a debutat la neogen.
Pantazi abereaza despre hotnews laudandu-se. Aproape recunoaste ca fura (inspirandu-se).
Vorbesc Sergiu si Dragos despre angajati, firme, cum atragi oamenii intr-o firma online. Dragos spune ca atragi un om vorbind despre proiectele la care lucreaza, ce avantaje ii aduci omului lucrand in IT.

YAHOO! a adus cafea de la starbucks, e o mare aglomeratie acolo. Meet Bobby and Darren. Sunt aici Calin Fusu, Orlando si inca 7 oameni din online de la MPI 🙂 Multa lume de online, aproape un twittermeet la cat se discuta pe twitter.

Doru Panaitescu modereaza internet si publicitate online.

Darren – Yahoo! : prezinta (in premiera cred) strategia Yahoo! pentru Romania, cum va aduce yahoo in romania. Ce va insemna. Conectarea audientei cu comunitatea si local players on the market. Asta se face prin content (hot content), principalii bloggeri din Romania …
Publicitate prin Yahoo! cum se cumpara, cum se vinde, exemple de campanii de succes.
De ce acum Yahoo! in Romania? Pentru ca abia acum incepe piata de marketing si publicitate sa se maturizeze in Romania. Asta implica Yahoo! sa se implice ca sa crestem impreuna.

Se va lansa mailul yahoo.ro, utilizatorii vor putea sa treaca pe .ro sau sa le pastreze pe amandoua. Se vorbeste despre publicitatea pe mail si pe messenger.

Petar Pavic vorbeste despre exemple de publicitate pe situri. Exemplifica cu pagini pe care a mers bine publicitatea, si locurile unde ar prinde. Mai mult cam ce fel de campanii ar trebui urmarite.

Mihai Fanache de la Mediacafe promoveaza Yahoo! spune ca stie cui se adreseaza publicitatea pe Yahoo! Asta inseamna ca se poate oferi publicitate targetata.
Haha, se lauda ca`s mai buni pe reclama lor mai scumpa, decat Google Adwords, arata cum ar fi fost un brand promovat pe un sistem sau altul.

Val Voicu despre mutarea televiziunii pe internet. (pe prezentare scrie Val Voicu 2000 – sa intelegem ca ne prezinta un slideshow din anul 2000? ) Estimeaza ca sunt 3.5 milioane de Romani in Youtube si 38 de canale TV online in Romania. Televziunea e in plin proces de mutare pe internet si si-a facut reclama la feminis (cam disperat asa).

Am avut o pauza de cafea, discutat, facut poze cu Sergiu Biris, Calin Rotarus ne prezinta cam cum se face o campanie in online. Ce trebuie sa faci si cum sa faci. E bine ca lumea din marketing e atenta (sper), iar managerii sunt afara la tigari.

Calin aduce doua idei de notat, puneti publicitate pentru utilizatori, nu pentru voi. Oamenii nu vor o comunicare comerciala agresiva, ci prietenoasa.

Marius Deak de la Green Pixel face o paralela intre web 1.0 si 2.0 si rezultatele din publicitatea pe internet. Metoda simpla 2.0, fii disponibil online si comunica asta. “In 9 ani de Green Pixel am facut o groaza de chestii in online care nu sunt campanii”. Din cauza asta au fost oameni care au realizat destule in online.
Prezentarea este foarte importanta si interesanta, o voi detalia mai tarziu, pentru moment fac poze la slieshow-uri.

Calin Fusu in discutiile despre instrumentele pentru masurarea audientei pe internet cere exemple de la Yahoo despre cum se poate masura publicitatea in Yahoo (misstyping) .
Un nene pune intrebare despre videourile virale si despre cum pot fi ele promovate. Interlocutorii au cam uitat sa se gandeasca la asta specific.

Comanescu modereaza o discutie despre Instrumente pentru masurarea audientei pe Internet.

Astfel incat am aflat pentru ce s-a inventat SATI, de ce sa se foloseasca SATI.
Comanescu a intrebat de ce nu se vinde publicitate pe bloguri, Radu Ionescu o da pe aia cu aia ca blogurile inca sunt mici, iar Regiile mari de publicitate vand milioane de afisari, iar asa un blog pentru ele reprezinta nimic.
Bogdan de la Softpedia zice ca a iesit din trafic.ro pentru ca altii furau de la ei informatii (care cica nu se dau) despre vizitatori, referal si altele. De asemenea Bogdan s-a revoltat impotriva bannerelor ce nu respecta standardele IAB.
Advertiserii n-au incredere in dezvoltarea siturilor de media.

Pauza de masa 🙂

Sa vedem poze.

DSCF8507 DSCF8523

DSCF8587
. DSCF8598 . DSCF8599 . DSCF8600

DSCF8606 DSCF8615 DSCF8640

DSCF8718 DSCF8716 DSCF8714 DSCF8707 DSCF8706 DSCF8704

9 Responses

  1. Martalogu_Digital

    Tare piticule!
    Pune şi tu mai mult, ajută-ne şi pe noi, ăştia care suntem detaşaţi în alte părţi (cum ar veni suntem la serviciu).

    Reply
  2. Mihnea

    Reclama aia la Yahoo, cea de pe abtibild, unde zice “I came. I saw. I Yodeled!” … zau de nu am citit initial “I googeled!.” =))

    Reply
  3. Ioana

    E bineeee…. sa stii ca uni se mai ocupa si de chestiile astea.. pana una alta… putini sunt cei care… se intereseaza de asa, iar stirile pe subiecte de gen sunt aproape … moarte.

    Frumos, imi place, mai vreau…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.