Pentru ca am vazut ca Gramos a pozat una din astea, uite ca am pozat si eu, insa a mea e cu replica 🙂

Respect pentru aia care deseneaza reclame cu cap si misto 🙂

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

12 Responses

  1. greenfield

    Asta s-ar traduce “apa trece, pietrele raman”, sau sa ne rugam sa nu bata vantu’ prea tare, ca Aviva e pe val. Are nevoie de sustinere, deci toata lumea sa respire Aviva.

    Reply
  2. textier

    o regula de baza in publicitatea la asigurari de viata e sa ii dai impresia clientului ca va trai o vesnicie.
    prin plata unei asig. care ii protejeaza pe urmasi in caz de “Doamne fereste”, trb. sa ii vinzi impresia omului ca, prin intermediul acelei hrtii, el controleaza viata celor dragi si din mormint.
    cind am vazut panoul asta, am zis ca or fi facut nst cercetari, ca s-o fi “schimbat mentalitatea” etc.
    se pare ca nu…
    oricum, sa nu va mire cind o sa aflati ca reclama a luat nu stiu ce premii… ca unii o considera geniala etc.

    Reply
  3. PiticStyle

    🙂 Deci chiar acuma i-am aratat poza copywiter-ului de la firma mea, a inceput sa rada si zice “tocmai cuvantul imputit?”

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.