Montarea aparatelor de aer condiţionat în interiorul autobuzelor sau troleibuzelor este nerentabilă şi ineficientă, au concluzionat, luni, specialiştii regiei bucureştene de transport public, care au testat, zilele acestea, un astfel de aparat.
RATB intenţiona să investească peste patru milioane de euro pentru achiziţionarea aparatelor de aer condiţionat. Testele efectuate în ultimele zile au determinat însă conducerea regiei să renunţe la această investiţie.

Mediafax

Deci RATB e ineficient.

In aceeasi lumina, conducerea METROREX a fost demisa azi.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

18 Responses

  1. Mihai

    InnOcente* 🙂 poate ai vrut sa spui “sarantoci”, in occident este ceva obisnuit pentru aproape orice persoana de la muncitor la director de tot sa mearga cu metroul de exemplu. 🙂

    Reply
  2. dandu

    autobuzele alea au plecat cu aer conditionat de la mama lor, numai ca au ajuns aici fara…

    Reply
  3. Cristi Roman

    In Budapesta biletul de calatorie costa 230 forinti (1 euro=245, ca intervale de timp si viteza transportul lor merge ceas, de nu-ti vine sa crezi, insa, insa, au si ei problema asta cu aerul conditionat. De anul trecut s-au bagat tramvaie supermodene pe liniile 4,6 (cele mai cunoscute si rapide de la ei, un fel de 41 de la noi), insa, surpriza: nu au aer conditionat.

    Reply
  4. Meekuu

    Autobuzele alea nici nu-s făcute să funcționeze FĂRĂ aer condiționat. Au geamurile extrem de mici. Să vezi câte leșinuri la vară prin autobuzele p.lii. D’abia aștept să vină unu să-mi ceară biletul într-un autobuz din ăla.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.