Cand m-am intors de la Timisoara, undeva in judetul Arges, de la 10 kilometri tirurile dadeau flash-uri de radar. Toate bune si frumoase, am incetinit, am ramas in spatele tirului din imagini si am asteptat sa vedem radarul si filtrul de politie.

Iata-l. Detectorul meu n-a avut nici o reactie.  Si va garantez ca radarul era pornit.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

31 Responses

  1. moa

    pitic ce certitudine ai ca acel radar era pornit?de ce intreb?1.ptr ca de obicei cand e on nu prea o sa vezi, cel putin in arges, agenti langa el, si 2. din cate vad e noapte… e DN…lumina din parti….sa foloseasca infrarosu….m-as mira…astea din ce am auzit si eu de la amicii mei militeni.. 🙂

    Reply
  2. X-PAK

    @Extra3OO: daca tirul se misca bine si tai bine cu mansarda (adica sa nu te plictisesti de vazut numai curul tirului) nu vad care e problema.

    Reply
  3. X-PAK

    @Extra3OO: daca tirul se misca bine si stai bine cu mansarda (adica sa nu te plictisesti de vazut numai curul tirului) nu vad care e problema.

    Reply
  4. Stefan

    Eu l-am detectat, cu un Cobra ESD 7100, care nu e nici macar editie de top. Intr-adevar nu s-a aprins nici o lumina pe detector decat cand am trecut pe langa el, dar detectorul a piuit scurt de cateva ori cam la cateva sute de metri de radar.

    Reply
  5. teompa

    ideea e sa se cumpere alte detectoare, “compatibile” ci noile radare… sigur sunt detectoare care vor reactiona la aceste radare

    Reply
  6. lovingvama

    Radarele astea noi sunt pe POP3… detectorul meu cunoaşte frecvenţa asta, doar că e foarte nasoală. În sensul că dă o droaie de alarme false.
    Din acest motiv, majoritatea detectoarelor care o suportă vin cu ea dezactivată din fabrică.

    Problema cea mai nasoală e la funcţia instant-on, pentru că practic, după ce îl detectezi, ai foarte puţin timp să frânezi 🙂

    Miercuri plec acasă spre Bucovina şi cu siguranţă am să mă întâlnesc cu destul de multe.

    Reply
  7. Victor

    Oare radarele astea noi sunt mai “istete” decat celelalte? La alea vechi, daca viteza vehicolului varia mai rapid decat nu-stiu-care valoare data, radarul nu putea efectua masurarea vitezei (pe asta se si bazeaza franarea cat mai brutala cand constati existenta radarului: chiar daca “te prinde”, franarea brusca il face inoperant, acesta neputand stabili – si deci inregistra – viteza exacta a vehicolului).
    Tirurile probabil ca avertizau cu atata anticipatie NU pt autoturisme, ci pt tirurile din coloana.

    Reply
  8. adizzy

    am observat si eu ieri ca anti-radarul nu il detecteaza…da las ca fac ei alte aparate 🙂 cu toate ca nu asa ar trebuii sa gandim..sa drive safe ar trebui..

    Reply
    • Victor

      Asa-i, adizzy, sa drive safe ar trebui, da’ lor nu le pasa daca felul in care drive e safe sau nu, pe ei ii intereseaza doar daca respecta sau nu litera legii. Crezi cumva ca pe un mare bulevard, pe vreme buna, cu pavaj uscat, cu masina cu frane bune, cu vizibilitate buna, e necesar sa reduci pana la 50 la ora ca sa fii in siguranta? Si viceversa – CINE are tupeul sa bage nu in a patra, ci doar in a treia, si sa depaseasca 25-30 la ora, pe acelasi drum, PE POLEI?
      Un sofer care nu-i inconstient stie cam cu cat poate sofa (INDIFERENT cu cat depaseste sau cu cat nu atinge limita legala) pt a nu periclita siguranta traficului…

      Reply
  9. killerops

    Cel mai ieftin cobra din metro (ala de 160 de lei) o detectat doua cu brio si inainte sa le vedem. Au aceeasi frecventza cu radarele vechi dupa cum piuie ala. Daca e instant-on si franezi brusc, politzistu nu itzi poate prezenta 3 poze cu viteza constanta in instantza.

    Reply
  10. uwe

    Garantat nu era pornit radarul respectiv. Garantat, 995 Beltronics made in Canada il vede fara probleme. L-am prins eu pe bandit in zona unde nu e nimik altceva care sa-i dea semnale false(gen market/benzinarie). Restul sunt oprite si lasate la agerul simtz al militzianului care te vede ca vii tare si-i da drumul in fatza ta.

    Reply
    • Victor

      “Pe partea tehnica” nu ma incumet sa comentez, din cauza lipsei de informatii pertinente, dar – bazat doar pe logica elementara si pe cunoasterea generala a realitatilor din teren – CE ar putea determina “organul” sa procedeze in acest fel? DE CE si-ar “bate capul” sa tot porneasca si sa tot opreasca aparatul, in loc sa-l lase sa inregistreze tot ce misca? (Asta in ipoteza in care intr-adevar ESTE nedetectabil de catre detectoarele antiradar – in caz contrar metoda ar fi justificata de insasi intentia de a putea mentine legenda nedetectabilitatii sale.)

      Reply
      • uwe

        Il opreste si porneste tocmai pt ai descuraja pe cei ca mine care se bazeaza 50% pe detector si 50% pe faptul ca mergand pe aceleasi rute incepi sa “stii” in care shantz il tine ascuns. Chestia cu nedetectabilitatea e doar praf in ochii lumii sa mai justifice niste bani pentru niste contracte grase. Sunt convins ca la parametrii tehnici cu care lauda ei radarele astea cei din armata ar fi foarte fericiti sa poata si ei sa aiva asha ceva ieftin.

Leave a Reply

Your email address will not be published.