Sambata m-am plimbat putin prin Brasov. Am facut ceva poze, am vazut targul de Slow Food, insa am reusit sa nu ma entuziasmez, am baut o cafea si m-am intors inapoi.
Incerc sa-mi dau seama daca plimbarea prin Piata Sfatului e o obligatie sau un trend. Am intrebarea daca astia care vin si platesc parcarea pentru o ora si uita masina acolo patesc ceva. Adica am gasit, la ora 16,  in parcarea de langa Prefectura masini lasate acolo cu parcarea care expira la ora 11 dimineata.

Poze facute cu Panasonic GH2

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

13 Responses

1. Andrei

Legat de parcare: eu am avut odata masina parcata langa hotelul Coroana, deci relativ central. Am parcat-o duminica (nu se plateste parcare) si a doua zi dimineata, la ora 13 cand am eliberat camera m-am trezit cu bilet in geam cum ca nu platisem parcarea pentru Luni dimineata (eu fiind cazat la hotelul in fata caruia era masina). Ma rog, biletul era un fel de avertisment, cum ca trebuie sa ma duc la sediul politiei locale si sa platesc parcarea. Ma duc eu acolo la politie (era la trei strazi mai in spate, undeva langa un liceu) si madamme de acolo mi-a zis “a doua oara sa nu se mai intample” … in fine, ideea e ca nu am platit nici parcare nici amenda in ziua respectiva.. dupa care am plecat la Bucuresti.

Faza mai nasoala e ca la “automate” nu poti plati decat cu monede de 50Ron… pt o ora e OK, dar daca stai o zi intreaga, iti trebuie vre-o 30 de monede … prost sistem au acolo.

2. nicu

pacat ca nu te-ai miscat si pe jos, ca pozele sunt facute toate de pe langa masina

3. rza

aia cu “capitala verde” e o gluma proasta. un oras gri ce aduce a saracie si doar atit. noroc ca e la munte, toate bune!

4. soro

1. Iti recomand sa te plimbi mai mult prin Brasov.
    2. La targul de Slow Food iti recomand, nu sa te entuziasmezi, ci sa gusti din produse, eventual sa si cumperi. Am luat cate ceva si nu imi pare rau; ba din contra. Abia astept sa deschida nenea ala un magazin si in Brasov (momentan are unul in Codlea).
    3. Daca ti-ai baut cafeaua in Come Back sau Cafeteca (zona Pietei Sfatului), eu zic ca e foarte bine. Daca nu, ti le recomand, in special pentru atmosfera.
    4. Plimbarea prin Piata Sfatului este o placere pentru brasoveni. Doar pentru altii poate fi o obligatie sau un trend. Eu cred ca e o fitza sa vii in Piata Sfatului si sa faci o poza cu sigla Hollywood-ului de la munte.
    5. Legat de parcare, raspunsul este “depinde cum ti-e norocul”. De obicei primesti avertisment (ca Andrei de mai sus). Daca ai noroc, poate nu trece nimeni pe acolo cu orele (de exemplu de la 11 la 16).
    6. In alta ordine de idei, imi pare rau ca pe strada Republicii (pietonala) lipseste un magazin in care sa gasesti magneti de frigider cu Biserica Neagra, Casa Sfatului sau alte obiective turistice din Brasov – dupa cum citeam si la un Mester .
    7. Si la rubrica diverse – duminica, printre martipane si carnatzi, l-am remarcat pe Zoso in timp ce facea pozele astea. Ma intreb Oare cati bloggeri au trecut prin Piata Sfatului peste weekendul trecut?