Din ciclul daca industria de e-commerce nu merge prea bine, hai sa trantim un premiu, o gala festiva si un mic concurs pentru magazinele online ca sa aratam lumii de fapt ca chestia merge, ca suntem revigorati si buni de altfel.

Insa eu vad altfel lucrurile.

Da, ramane intim, dar intimul ala trebuie sa-l cunoasca toti. Asa ca daca ai un magazin mic si vrei sa vinzi, il promovezi, daca ai un magazin mare si n-ai vanzari schimbi atitudine, mai scazi din preturi, te implici in vreo campanie interesanta … tot aici, in intimitatea onlineului.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

14 Responses

  1. Andrei Radu

    Salut Cristi!

    Am cateva observatii legate de post-ul tau (desi, mai degraba, cred ca le putem numi lamuriri sau detalii). Ai dreptate cand spui ca industria de eCommerce nu merge foarte bine – dar asta nu e o noutate. Gandeste-te ca orice ramura economica a fost afectata (mai mult sau mai putin) de criza si era inevitabil ca acest lucru sa nu se resimta si in online. Totusi, sa stii ca online-ul si, in speta, comertul electronic sunt au “suferit” mai putin decat alte industrii.

    In ce priveste GPeC – aceasta nu s-a nascut acum, “de dragul crizei” – ci suntem la a patra editie deja, iar acel “mic concurs” dintre magazinele online, nu e deloc mic. Te rog, arunca o privire pe criteriile de jurizare si ai sa intelegi de ce.

    PS: Spotul video a fost facut just for fun, asa cum am si scris pe site si sa stii ca oamenii au zambit la vizionarea lui. Iar ideea de baza a spotului este ca online-ul ofera privacy (evident, dorindu-se a fi un viral, scriptul spotului a fost intentionat exagerat).

    Reply
  2. Giuco

    Mi se pare chiar foarte inspirat sloganul. Clipul e interesant, ideea e funny, realizarea nu e chiar de top, dar per total am ras si pana la urma asta conteaza pentru ca dovedeste ca in spate sunt oameni creativi.

    Reply
  3. banc cu prezervative -offtopic

    Obama il suna pe Basescu:
    -My Base uite la noi a avut loc un atentat care a distrus toate fabricile de preservative din SUA. Avem nevoie de ajutorul vostru. Puteti sa ne livrati 1 milion de prezervative?
    Base: -Da, bineninteles!
    Obama: -Dar sa aiba dunga albastra pe ele!
    Base: -Nicio problema!
    Obama: -Si sa fie de 25 de cm!
    Base: -Da … se rezolva!
    Base inchide telefonul si ramane pe ganduri

    -Ai dreacu’ dom’le americanii astia… auzi la ei, 25 de cm …
    Il suna pe directorul de la fabrica de prezervative si ii explica problema:

    -Avem nevoie de 1 milion de prezervative pentru fratii nostri americani!
    Directorul: -Considerati comanda ca si livrata!
    Base: -Dar trebuie sa aiba si o dunga albastra pe ele!
    Directorul: -Nici-o problema!
    Base: -Si sa fie de 25 de cm!
    Directorul: -Sigur, se rezolva!
    Base: -Si sa scrie pe ele: MADE IN ROMANIA – MEDIUM SIZE!!!

    Reply
  4. checu

    Piticu, incerci sa faci o punte fara sens intre mesajul clipului si marketingul online.

    Clipul nu vrea decat sa transmita faptul ca online poti sa iti cumperi prezervative cat de mici vrei fara sa te faci de ras la farmacie respectiv daca iti e rusine sa faci asta. Acelasi lucru poate sa fie valabil si pentru alte chestii gen filme pr0n si alte chestii pe care ti-ar putea fi rusine sa le ceri la taraba. Iar asta nu are legatura cu promovarea vreunui magazin indiferent ce dimensiune are.

    In schimb calitatea clipului lasa de dorit. Actorii sunt cam stangaci si nenaturali. In rest idea e buna si cu adevarat haioasa.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.