In seara asta la DigiCafe le-am vazut pe toate. De la discutiile clasice despre bannere, bannere care sunt bune si care nu sunt bune, la premii.
Partea frumoasa si probabil apreciata de toata lumea a fost tipa de la Google care a facut un singur lucru, privind de sus toata prezenta de acolo, a vandut si a spus ca Google e mai bun. Dar a amintit si ca Google vrea sa deschida un birou in Romania, iar pentru asta se uita dupa ceva oameni.

Partea nasoala a fost clasica discutie despre bannere, ca sunt bune, ca nu sunt bune, ca lumea nu este educata sa dea click pe bannere. Aici vin eu si zic … pe ce bannere? Pe ce porcarie de bannere sa se dea click?

S-au dat premii pentru bannere si campanii. OMG! Asta e creativitatea? Doar atat? Facem un site si castigam premii? Pai atunci sa fac si eu maine vreo doua siteuri asa, pe banda, ca vreau si eu niste premii in palmares, asa sa ma simt bine.

Si lumea zice ca a doua jumatate a anului va fi mai buna pe online. Care online?! Sa reamintesc ca Polonia are 200 de milioane de euro cifra de publicitate in online?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

3 Responses

  1. sorin

    Piticule tu ce n-ai inteles din propozitia “Romania este in urma cu 300 de ani fata de restu lumii”?

    Incet incet creste si online-ul din Romania. Sa se mai imbogateasca cativa.

    Reply
  2. Ionut Oprea

    Ei, sa nu exageram, Sorin. CU internetu nu suntem decat cu vreo 5-10 ani in urma, dar ultimii ani astia conteaza al naibii de mult…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.